2 צפייה בגלריה
אצטדיון האתלטיקה בגבעת רם
אצטדיון האתלטיקה בגבעת רם
אצטדיון האתלטיקה בגבעת רם
(איציק בלניצקי)
פרסום ראשון: אליפות אירופה עד גיל 23 צפויה להתקיים בשנת 2027 בירושלים. ל-ONE נודע לראשונה כי תחרות אתלטיקה יוקרתית נוספת בדרך לישראל, כאשר עיר הבירה צפויה לארח את התחרות, לאחר שעיריית ירושלים, איגוד האתלטיקה הישראלי והאיגוד האירופי סיכמו עקרונית על כך.
בפגישה שנערכה היום (רביעי) בין הצדדים סוכם כי ירושלים תגיש מועמדות לאירוח אליפות אירופה עד גיל 23, באמצעות איגוד האתלטיקה, לאחר שראשי האיגוד האירופי התרשמו לטובה מאירוח אליפות אירופה עד גיל 18 המתקיימת בימים אלה באצטדיון גבעת רם המחודש בירושלים. מדובר רק בתחילת המגעים, אך יש נכונות מצד כל הצדדים לקיים את התחרות היוקרתית בעיר הבירה של ישראל.
בפגישה נכחו ראש העיר ירושלים משה ליאון, יו”ר איגוד האתלטיקה האירופאי דוברומיר קרמרינוב, יו”ר איגוד האתלטיקה הישראלי עמי ברן, מנכ”ל האיגוד גל לוי, מנהל קשרי החוץ באיגוד ז’ק כהן, מחזיק תיק הספורט בירושלים עו”ד אלישע פלג, וראש מינהל תרבות וספורט והמשנה למנכ”ל העירייה אריאלה רג’ואן.
2 צפייה בגלריה
הפגישה בין ראשי עיריית ירושלים ואיגודי האתלטיקה
הפגישה בין ראשי עיריית ירושלים ואיגודי האתלטיקה
הפגישה בין ראשי עיריית ירושלים ואיגודי האתלטיקה
(באדיבות עיריית ירושלים)
ראש העיר ירושלים, משה ליאון, אמר לאחר הפגישה: “ירושלים - בירת הספורט של מדינת ישראל - מארחת בימים אלה את תחרויות אליפות אירופה לאתלטיקה עד לגיל 18, באצטדיון המחודש שבגבעת רם ועושה זאת בהצלחה יתרה לדעת כל הגורמים המעורבים בתחרות, ובכלל זאת, הספורטאים עצמם. ירושלים קצרה שבחים רבים על מתקני האצטדיון החדש ועל ניהול התחרות, והדבר הציב אותנו בשורה אחת עם הערים המובילות בעולם בענף זה ובכלל בתחום הספורט. נמשיך לפעול גם בעתיד לאירוח תחרויות ספורט ואירועי תרבות בינלאומיים בעיר”.
יו”ר איגוד האתלטיקה הישראלי, עמי ברן, מסר: “אנחנו מודים לראש העיר משה ליאון ועיריית ירושלים על התרומה הגדולה להצלחת האליפות. אני יכול לומר כל ראשי האיגודים מרחבי אירופה הנמצאים כאן לא מפסיקים לשבח את איכות האצטדיון, וכמובן גם את הארגון הנפלא של התחרות. אין לי ספק שהם והאתלטים יחזרו לביתם, הם יתכן בציפייה לאירוע הבא בירושלים”.