2 צפייה בגלריה
ויקי פרץ
ויקי פרץ
ויקי פרץ
(אור שפונדר)
חלפה שנה ודבר לא השתנה. מ"מ ראש עיריית רמת גן לשעבר, חבר מועצת העיר ליעד אילני, הגיש לפני כשנה בקשה רשמית לוועדת השמות העירונית לקריאת מגרש הכדורגל של רמת עמידר על שם כדורגלן העבר ותושב רמת גן לשעבר, ויקי פרץ ז"ל, במטרה להנצחתו.
הערב (רביעי) פרסם אילני פוסט זועם ברשתות החברתיות ובו תיאר את המצב ואת היעדר רצונו של ראש העיר להתערב בסיטואציה לדבריו. אילני כתב: “אני מתבייש! לפני שבוע ציינו שנה למותו הטרגי של ויקי פרץ ז"ל. שנה שלמה שאיריס אלמנתו ורום בנו, שואלים אותי בכל שבוע מה יהיה עם הנצחתו, אותה ביקשתי לאשר בוועדת השמות העירונית סמוך למותו.
“שנה שלמה בה ראש העיר (כרמל שאמה הכהן) דוחה שוב ושוב את הדיון בהנצחתו, וזאת בזמן שכל הצעות ההנצחה שהיו חשובות לו באופן אישי קודמו בתור ואושרו ‘צ'יק צ'אק’. הנה סוף סוף היום, הגיע התור לדיון בהנצחת ויקי פרץ ז"ל. מה הייתה תשובתו של שאמה להצעתי שעלתה לפני כחצי שעה בוועדה? ‘הלאה’".
2 צפייה בגלריה
ויקי פרץ ז"ל
ויקי פרץ ז"ל
ויקי פרץ ז"ל
(רדאד ג'בארה)
אילני המשיך: “חשבתי שלא שמעתי טוב ושאלתי את מזכירת הוועדה מדוע לא דנים בבקשה, ושוב תשובתו של שאמה הייתה ‘הלאה’. ראיתי ופגשתי הרבה עסקנים פוליטיים שמתגלים בעליבותם בחיי, אבל נבזות ושפלות כזו טרם פגשתי. כמה אפשר לשים את הפוליטיקה לפני הכל? לפני בני משפחה כואבים, לפני עשרות אלפי אוהדי ספורט שוויקי היווה להם מקור גדול לחיקוי ולגאווה?.
“זה אותו ויקי פרץ שרץ בשביל שאמה ממקום למקום בשנת 2013 ושכנע לתמוך בשאמה. אני פשוט מתבייש שזה האיש שהמלצתי לתושבי העיר לבחור בו. ויקי, אני מחויב להנצחתך. לא ארפה!”