1 צפייה בגלריה
אוליבר קאן וכריסטיאנו רונאלדו
אוליבר קאן וכריסטיאנו רונאלדו
אוליבר קאן וכריסטיאנו רונאלדו
(רויטרס)
עוד קיץ של מלפפונים בעיצומו ושוב – כריסטיאנו רונאלדו בראש הכותרות. הכוכב הפורטוגלי בן ה-37, שחזר רק לפני פחות משנה למנצ’סטר יונייטד מיובנטוס, שוב לא מרוצה במיוחד מהסיטואציה הקיימת במועדון בו הוא נמצא וכזכור ביקש ביום שבת האחרון מראשי המועדון האנגלי לאפשר לו לעזוב במידה ותגיע הצעה מספקת. באיירן מינכן הוזכרה כאופציה עבור CR7 עקב רצונו של רוברט לבדובסקי לעזוב את הבווארים, אך לפי דבריו של מנכ”ל המועדון ואגדת העבר אוליבר קאן היום (רביעי) – נראה שאלופת גרמניה לא מעוניינת בכלל בכריסטיאנו.
קאן שיתף: “עד כמה שאני מעריך את כריסטיאנו רונאלדו כאחד השחקנים הגדולים אי פעם, החתמתו לא תתאים לפילוסופיה שלנו”. נראה ששוער העבר מתכוון בדבריו גם לשכר הגבוה שדורש רונאלדו (דבר שלא תואם את מדיניות המועדון ותקרת השכר היחסית נמוכה) וגם משחק הלחץ שהפנומן פחות נוהג לבצע. גם אגדת מנצ’סטר יונייטד, פול סקולס, הגיב לסאגה כשפרסם בחשבון באינסטגרם שלו סטורי על היעדרותו הצפויה של הפורטוגלי מקדם העונה של הקבוצה וכתב: “והנה מתחיל לו הקרקס”.
אז בינתיים נראה שעוד מועדון בסדר גודל עולמי לא מעוניין בחלוץ העל, שעדיין מבוקש על ידי צ’לסי, אך מנצ’סטר יונייטד לא מוכנה לשחררו לאף אחד מיריבותיה בפרמייר ליג. האם מעבר לפאריס סן ז’רמן ושיתוף פעולה עם ליאו מסי על הפרק או שמא הכוכב יישאר בסופו של דבר באולד טראפורד למרות הכל? בקרוב נדע, אך מה שבטוח – CR7 עושה את הקיץ הזה מרתק יותר.