1 צפייה בגלריה
חוליאן אלבארס
חוליאן אלבארס
חוליאן אלבארס
(רויטרס)
בדרך לאירופה. חוליאן אלבארס ואנזו פרננדס נפרדו הלילה (בין רביעי לחמישי) מריבר פלייט, כאשר זו הודחה בשמינית גמר הליברטדורס אחרי 0:0 ביתי מול ולז סארספילד (1:0 בסיכום). עם סיום תקופת ההשאלה שלו החלוץ יחבור לאלופת אנגליה, מנצ’סטר סיטי, שם יתחרה עם ארלינג הולאנד. הקשר יעבור לבנפיקה ליסבון, ששילמה עבורו 10 מיליון אירו.
השניים נפרדים מריבר לא בצורה הכי נעימה, אחרי שהקבוצה לא הצליחה להעפיל לרבע גמר המפעל. בעקבות ההפסד במשחק הקודם בחוץ היא הייתה חייבת לכבוש כדי לכפות הארכה לכל הפחות, אך שער דרמטי של מתיאס סוארס בדקה ה-80 נפסל בבדיקת VAR בטענה לנגיעת יד.
בריבר לא אהבו את החלטות השיפוט במשחק מול היריבה העירונית מבואנוס איירס. “עוד לילה של בושה לכדורגל הדרום אמריקאי. השופט החליט שריבר לא תמשיך בליברטדורס על ידי פסילת שער שערורייתית. זה היה הדובדבן שבקצפת של שיפוט מביש. זה היה מכוון כדי לחסל את ריבר. עלינו לשאול ברצינות מדוע קונמבול ממשיכה לפגוע בנו שוב ושוב”, נאמר.
במשחקים האחרים שנערכו הלילה בליברטדורס ניצחה פאלמיירס 0:5 את סרו פורטניו, בעוד פלמנגו הביסה 1:7 את דפורטיבו טולימה, בדרך למפגש מרתק מול קורינתיאנס. ולז תפגוש ברבע הגמר את טאז’ארס קורדובה, שגברה 0:2 על קולון סנטה פה.