1 צפייה בגלריה
רפאל נדאל על כותרות עיתוני ספרד
רפאל נדאל על כותרות עיתוני ספרד
רפאל נדאל על כותרות עיתוני ספרד
(צילום מסך)
אומרים שלחתולים יש תשע נשמות. לרפאל נדאל, כך נדמה, יש אפילו יותר. אתמול (רביעי) השור ממיורקה שוב הראה שהוא קורץ מחומר אחר וגם פציעה בשרירי הבטן ומותחן אדיר לא מנעו ממנו לעלות לחצי גמר ווימבלדון אחרי 6:3, 5:7, 6:3, 5:7 ו-6:7(3) על טיילור פריץ האמריקאי.
בשלב הבא יפגוש נדאל את ניק קיריוס, אבל בספרד עדיין לא נרגעו מהמותחן האדיר. בעיתון 'אס' בחרו בכותרת "אלוהים הציל את המלך" כמשחק מילים על "God Save the Queen" - המנון הממלכה המאוחדת. ב'מארקה’ נכתב: "ניצחון הירואי, נדאל גבר על פריץ כשהוא פצוע ובזמן שאביו מבקש ממנו לפרוש. 'אבא, תן לי להמשיך עוד קצת'". בעיתון 'ספורט' הקטלוני הוסיפו: "נדאל בחצי הגמר אחרי ניצחון אפי".
נדאל עצמו הודה שהיו רגעים במשחק שבהם הוא חשב שלא יוכל לסיים אותו: "זה לא היה קל, באופן כללי הגוף שלי בסדר, אבל ברור שיש לי בעיה בשרירי הבטן. הייתי צריך למצוא דרך להגיש באופן קצת אחר". אז מה עזר לו לסיים את המשחק? "אני לא יודע", אמר הספרדי, "המגרש, האנרגיה".
נדאל עלה למאזן 0:19 בגראנד סלאמים ב-2022 וכעת, מול קיריוס - ומול הגוף שלו עצמו - מצפה לספרדי עוד אתגר לא קטן. "אצטרך להיות ב-100% כדי שיהיה לי איזשהו סיכוי מול קיריוס", אמר נדאל. ספק אם באמת הוא יצליח להתאושש לגמרי מהבעיות הפיזיות שלו עד לחצי הגמר, אבל הוא כבר הוכיח שאסור להספיד אותו.