3 צפייה בגלריה
שחקני הפועל ירושלים
שחקני הפועל ירושלים
שחקני הפועל ירושלים
(שחר גרוס)
לאחר עונה פחות מוצלחת מבחינה אירופית, הפועל ירושלים שוב חוזרת לקדמת הבמה היבשתית כשהיום (חמישי), הקבוצה מהבירה הוגרלה עם ריזן לודוויגסבורג ודרושפאקה בשלב הבתים של ליגת האלופות של פיב”א.
הגרמנים והטורקים הם כמובן לא היחידים שיפגשו את האדומים של אלכסנדר דזיקיץ', כאשר הקבוצה האחרונה בבית תיקבע עם סיום שלב המוקדמות בו שש יריבות יאבקו על מקום אחד בבית 5.
מדובר בהגרלה לא קלה בכלל עבור הירושלמים שיפגשו שתי יריבות חזקות. דרושאפקה לא מתכננת לעשות חיים קלים לירושלים. הטורקים סיימו את העונה החולפת בליגה המקומית במקום החמישי ונעצרו רק בחצי גמר הפלייאוף עם הפסד 3:1 בסדרה לפנרבחצ’ה, שהמשיכה כל הדרך לזכייה באליפות על חשבון אלופת אירופה אנדולו אפס. כזכור, דייויד בלאט אימן את דרושאפקה בין השנים 2016 ל-2018 ואף זכה איתה ביורוקאפ בעונתו האחרונה במועדון. אקס מכבי תל אביב שעבר לאחרונה לפנרבחצ’ה, סקוטי ווילבקין שיחק בקבוצה בין 2015 ל-2018 וממנו עשה את הפריצה אל הצהובים ולקדמת הבמה של היורוליג.
3 צפייה בגלריה
דייויד בלאט
דייויד בלאט
דייויד בלאט
(איציק בלניצקי)
בנוסף, לודוויסגבורג סיימה את העונה הסדירה האחרונה בליגה המקומית במקום הרביעי ונכנעה רק לאלבה ברלין של יובל זוסמן ותמיר בלאט בחצי גמר הפלייאוף עם 3:0 וסוויפ בסדרה. כזכור, הקבוצה של הישראלים גם הייתה זו שזכתה באליפות בסיום העונה. עונת 201718 הייתה עונת השיא של ריזן מזירה האירופית כשסיימה במקום הרביעי בליגת האלופות.
כזכור, בעונה החולפת הקבוצה מהבירה העפילה לשלב הפליי-אין לאחר שסיימה במקום השני בבית שלה והייתה סגניתה של מנרסה, אך הודחה כבר באותה השלב לאחר הפסד 2:1 בסדרה ל-SK פרומטי. כעת, יקוו האדומים לרשום קמפיין אירופי מוצלח יותר.
3 צפייה בגלריה
שחקני הפועל ירושלים חוגגים
שחקני הפועל ירושלים חוגגים
שחקני הפועל ירושלים חוגגים
(איציק בלניצקי)