1 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
ערן זהבי
(האתר הרשמי של מכבי ת"א)
אוהדי מכבי תל אביב מעט מודאגים. בשבוע האחרון של מחנה האימונים שערכה הקבוצה במירלו, מי שנעדר מהתמונות היה ערן זהבי, שלא תועד מתאמן עם הקבוצה. כזכור, כשהכוכב הצטרף דאגה הקבוצה לפרסם תיעוד שלו ממחנה האימונים, כשמיד לאחר מכן יצא לדרך קמפיין מכירת המנויים לעונה הקרובה, והתזמון מן הסתם לא מקרי. אלא שמאז זהבי נעלם מהתמונות שמכבי ת"א שלחה ושחררה לתקשורת ממחנה האימונים אותו היא סיימה.
ב-18.5 נותח ערן זהבי בברכו, והערכה אז הייתה כי הוא יעבור תקופת שיקום בת ארבע שבועות. לאחר הניתוח החלוץ אכן החל בשיקום במלוא המרץ, כשלפעמים זה היה נראה שהוא עובד יתר על המידה כדי לחזור כמה שיותר מהר. על זהבי כבר למדנו שהוא מזן אחר, כזה שתמיד רוצה להוכיח שהוא שובר את כל השיאים ונראה שהוא רצה לחזור מהר מהפציעה שלו, ואולי זה היה מהר מדי, כי יש דברים שתלויים בגוף ולא בך אישית.
גם כאשר יצא לחופשה של שבוע ביוון, בין המסיבות והחגיגות דאג זהבי לעבוד כל יום ולמעשה לא נתן לגוף שלו מנוחה במשך שנה שלמה. כעת נראה כי תהליך ההחלמה והשיקום שלו ייקח יותר זמן מאשר חשבו בהתחלה ובסביבת מכבי ת"א אמרו: "זהבי יחזור כשיהיה מוכן, לפי הפרוטוקול". הצהובים מבינים כי לכוכב ייקח עוד זמן עד שיחזור לכשירות ולכן אינם לוחצים על השחקן ונותנים לו את הזמן.