2 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
(רויטרס)
האם מנצ’סטר יונייטד ויתרה ותאפשר לכריסטיאנו רונאלדו לעזוב את המועדון? לפי דיווחים ברחבי אנגליה, נראה שעל אף רצון השדים האדומים להשאיר את הכוכב הגדול שלהם, הם החליטו לוותר ומוכנים למכור אותו מתוך ההבנה שהם לא יכולים להשאירו בניגוד לרצונו.
למרות הדיבורים על כך שהמאמן החדש באולד טראפורד, אריק טן האח, לא מעוניין ברונאלדו עקב חוסר התאמתו לשיטת המשחק שלו, ההולנדי הצהיר כי CR7 דווקא נמצא חזק בתוכניות שלו כשאמר לא מזמן: “כמובן שארצה להשאיר אותו. הוא היה מאוד חשוב למנצ’סטר יונייטד השנה ויכול לייצר מספרים מצוינים”. יחד עם זאת, נראה שלאור הדרישות של הפורטוגלי, טן האח החליט להיכנע והשלים עם העובדה שיצטרך לתכנן את הקבוצה ללא הפנומן בן ה-37.
השדים האדומים כבר הציבו תג מחיר לרונאלדו שיעמוד על 15 מיליון אירו וצ’לסי כבר מתכננת להגיש הצעה של 14 מיליון ליש”ט לרכישת הפורטוגלי. ובכל זאת, על אף שיונייטד מוכנה לשחרר את כריסטיאנו, היא לא תמכור אותו לכל קבוצה. מועדון הפאר האנגלי הבהיר לכוכב שהוא לא יימכר לשום קבוצה מהפרמייר ליג – מה שמוריד מהפרק את הבלוז, שנראו כיעד מועדף עליו.
2 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו מאוכזב
כריסטיאנו רונאלדו מאוכזב
כריסטיאנו רונאלדו מאוכזב
(רויטרס)
כזכור, רק אתמול שלל מנכ”ל באיירן מינכן, אוליבר קאן, את מעברו של החלוץ לבווארים כשאמר שהוא לא מתאים לפילוסופיה של המועדון וכעת נראה שלמרות רצונו של CR7 למצוא יעד חדש, הוא קודם כל יצטרף למצוא מועדון שיוכל לעמוד בדרישות שלו ויקבל אותו לשורותיו.