2 צפייה בגלריה
נבחרת העתודה סל נשים
נבחרת העתודה סל נשים
נבחרת העתודה סל נשים
(איגוד הכדורסל הישראלי)
נבחרת העתודה סל נשים יצאה בחודש שעבר (16-22 ביוני) למסע מיוחד בו רשמה ניצחונות על רומניה ופינלנד, אלא שמדו”ח שפרסם ראש המשלחת, זאהי בראנסי, עולים ליקויים חמורים בכל הקשור לארגון המשלחת והדאגה לצרכיה.
בדו”ח כתב בראנסי: “ברומניה בית המלון היה ברמה לא טובה, האוכל לא היה ברמה סבירה, דבר שחייב אותנו להוסיף כסף כדי להגדיל את כמויות המזון ולשפר אותו. את החדרים ניקו פעם ביומיים וכן לא הוחלפו מגבות. הוספנו תמורת כסף מגבות נוספות. מבחינה מקצועית היו אימונים ושני משחקים ברומניה. ניצחנו את שניהם”.
עוד נכתב: “ב-19 ביוני עזבנו את המלון ברומניה והגענו לשדה התעופה ב-09:30, כשהטיסה אמורה הייתה להיות ב-12:35. התברר לנו כי הטיסה הוקדמה ל-06:00 והודעה על כך לא נמסרה לנו. סוכן הנסיעות טען שהודיע לעדי, אך היא אמרה שלא ידעה מהשינוי. נשארנו עד אחר הצהריים בשדה, דבר שפגע בשחקניות כמובן, סידרו לנו טיסה למחרת ב-08:00 ונאלצנו לישון במלון שהיה במרחק חצי שעה הליכה.
2 צפייה בגלריה
נבחרת עתודה נשים
נבחרת עתודה נשים
נבחרת עתודה נשים
(פיב"א)
“בבוקר המראנו לטורקיה עם המתנה של ארבע שעות והגענו ב-19:00 לפינלנד, היה אמור להיות משחק באותו יום, אבל לא יכולנו להגיע אליו וב-21 לחודש עשינו אימון בוקר ומשחק בלילה, אותו ניצחנו. למחרת עשינו עוד משחק ב-11:00 וגם אותו ניצחנו. יש לציין שפינלנד היא מדרג א’”.
לסיום כתב בראנסי: “כל הצד הניהולי היה מתחת לכל ביקורת. בזבוז כסף משווע וזמן יקר שהלך לאבדון. יש לבדוק מראש את רמת המלון ורמת השירות, דבר שניתן לבדוק בקלות באינטרנט, יש לבדוק את רמת הקבוצות שאנו משחקים נגדם משחקי אימון, הרמה של הרומניות הייתה מתחת לכל ביקורת, יש לעשות בירור מקיף בכל הקשור לנסיעה הזו למען עתיד ורוד יותר”.

בראנסי: צריכים לבדוק את הנושא לעומק ולהסיק מסקנות

ראש המשלחת של נבחרת העתודה למקרה בשיחה ל-ONE.
של מי הפשלה? זה עלה לאיגוד 12,000 אירו. ”זה שייך לאחד העובדים של איגוד הכדורסל. התקשרתי להגיד שאנחנו בשדה והקדימו את הטיסה. אמרו לי ‘מה פתאום, תשאל את סוכן הנסיעות’, מתברר שעדי קיבלה את המייל והשיחה ולא שמה לב, היא הייתה במרוקו. זה עלה להם 50,0000 ש”ח, צריכים לבנות את הנושא לעומק ולבדוק מה עושים. קורה שעובד טועה, אבל צריכים להסיק מסקנות. אמרו לה בהתחלה שהטיסה הוקדמה לשש, בהתחלה היו ביניהם צעקות”.
ראיתי דו”ח קשה שלך, התנאים היו על הפנים. ”ברומניה באמת התנאים היו לא טובים. צריך לעשות בדיקה, פעם היו שולחים נציג לעשות סיור במגרשים, בבתי המלון ובאולמות, היום לא עושים את זה לצערי. אני מקווה שנסיק מסקנות וככה יהיה בשנה הבאה”.
מי יישא ב-50,000 ש”ח? ”זה יירד מתקציב האיגוד, אין מה לעשות. חבל שזה קרה”.