2 צפייה בגלריה
בן שהר
בן שהר
בן שהר
(עמרי שטיין)
עונה לא קלה עברה על בן שהר. מכבי חיפה אמנם זכתה בעוד אליפות, אבל החלוץ מיעט לשחק ובימים אלה - בזמן שחבריו במחנה אימונים - הוא מתמקד בהחלמה מפציעה. בינתיים, שהר ענה לשאלות בחשבון האינסטגרם שלו והתייחס לקריירה, העתיד וגם לנבחרת הנוער שהגיעה לגמר היורו.
כשנשאל אם יישאר בחיפה ענה שהר: "יש לי חוזה ואני שחקן מכבי חיפה. כרגע אני מתרכז בשיקום ורוצה לחזור לאימונים עם הקבוצה. כמובן שהסיטואציה לא פשוטה וברגע שאחזור למגרשים, אקבל את ההחלטה הכי טובה בשבילי". על השיקום עצמו אמר החלוץ: "בע"ה אחזור בקרוב, ביום שבת אני יוצא לשיקום אינטנסיבי בלונדון ואחרי זה אחזור לשחק".
שהר התייחס גם להתמודדות עם החודשים שעברו עליו: "הייתה שנה לא פשוטה שלא חוויתי בעבר בישראל. ציפיתי לקבל יותר דקות, אבל אני תמיד בודק את עצמי ומה הייתי יכול לעשות יותר טוב. כל הקריירה שלי תמיד עבדתי קשה וכשקיבלתי הזדמנות הוכחתי את עצמי ואני רעב מאוד לעשות את זה שוב". על אוהדי חיפה כתב שהר: "אני רוצה להודות להם על ההודעות והתמיכה המטורפת, זה לא מובן מאליו".
2 צפייה בגלריה
שהר לא שכח את הבכורה בצ'לסי
שהר לא שכח את הבכורה בצ'לסי
שהר לא שכח את הבכורה בצ'לסי
(רויטרס)
שהר נשאל גם מה הרגע הכי גדול בקריירה ואמר: "יש כל כך הרבה". הוא בחר בשער נגד נבחרת צרפת שהעלה את ישראל ליורו הצעירות, בצמד שכבש בבכורה בנבחרת הבוגרת מול אסטוניה בגיל 17, בהופעת הבכורה בצ'לסי, בשער מול ליון במדי הפועל ת"א בליגת האלופות, בשער הניצחון מול אינטר במדי הפועל ב"ש".
ומה העצה שלו לשחקני נבחרת הנוער? "אני רוצה להחמיא להם על ההישג האדיר ביורו", כתב שהר, "העצה שלי היא לצאת לאירופה אם יש להם את ההזדמנות, לא להתפתות למועדונים הגדולים וללכת לקבוצה שתיתן להם כמה שיותר דקות משחק. השאלות פוגעות ביציבות של שחקן צעיר למרות שקשה לסרב לצ'לסי".