2 צפייה בגלריה
רפאל נדאל
רפאל נדאל
רפאל נדאל
(רויטרס)
חוסר מזל משווע לרפאל נדאל. הספרדי נאלץ לפרוש היום (חמישי) מווימבלדון אחרי שכבר הבטיח את מקומו בחצי הגמר בתום הופעה הרואית. הבדיקה שעבר לאחר המשחק ברבע הגמר גילתה שהשחקן בן ה-36 סובל מקרע של שבעה מילימטרים בשרירי הבטן, כאשר תחילה הוא היה נחוש לשחק למרות הפציעה.
יחד עם זאת, נדאל כינס בשעות הערב מסיבת עיתונאים בה הודיע שהוא לא כשיר רפואית להמשיך להתחרות ולא יפגוש את ניק קיריוס בשלב הבא. כזכור, נדאל קיבל זריקה במהלך ההתמודדות מול טיילור פריץ, ולמרות כל המגבלות וכשהוא רחוק מלהיות כשיר, כנראה אפילו ב-60%, הוא הצליח לגבור על האמריקאי המוכשר בתום חמש מערכות, כולל 4:10 מדהים בשובר השוויון של הסט המכריע.
נדאל אמר: “חשבתי כל היום מה אני הולך לעשות, אבל זה לא היה נראה לי הגיוני להמשיך, כי הפציעה הזאת הולכת ומחמירה. החלטתי לפרוש כי אני חושב שלא אוכל לנצח במשחקים ככה, אני לא יכול להגיש כמו שצריך, לא אוכל לזוז כמו שצריך בשביל ההגשה. הפציעה רק יכולה להחמיר והחלטתי שלא אוכל לנצח בשום משחק ככה”.
2 צפייה בגלריה
רפאל נדאל
רפאל נדאל
רפאל נדאל
(רויטרס)
הספרדי הוסיף: “לא אוכל לסכן להיות עוד חודשיים או שלושה מחוץ למגרשים, זה מאוד קשה לי, אבל זאת ההחלטה שלי ואצטרך לחיות איתה. אני מאוד עצוב ולא יכול להגיד שום דבר אחר. חשבתי לעצמי שאנצח, אבל אני רוצה גם לכבד את עצמי ואת המשחק ולא רוצה לצאת לשחק ולא להיות תחרותי ברמה הנדרשת. עצם זה שהייתי פה במצבי, זה מראה עד כמה הטורניר היה חשוב לי”.
עוד בחצי הגמר אביו של רפא ואחותו סימנו לו לפרוש, אך נדאל כמו נדאל גם בגיל 36 לא מרים ידיים לעולם. השור ממיורקה הצליח לחזור מפיגור פעמיים ולנצח במשחק. לצערו, הפעם הפציעה הכריעה אפילו אותו וניק קיריוס ישחק בגמר ביום ראשון.