1 צפייה בגלריה
ז'ול קונדה
ז'ול קונדה
ז'ול קונדה
(רויטרס)
הפתרון שיצליח להנחית את ז’ול קונדה מסביליה בברצלונה? על פי דיווחים בתקשורת הספרדית, הקטלונים שמכרו בעונה שעברה את הבלם הצרפתי ז'אן קלייר טודיבו לניס, הציעו לסביליה לרכוש אותו, לאחר שהאנדלוסים הביעו בו התעניינות. אמנם בארסה מכרה את טודיבו לקבוצה הצרפתית, אך השאירה סעיף בחוזה שלו שיגרום לה לקבל 25% ממכירתו העתידית, עליו היא מוכנים לוותר ולהוסיף 35 מיליון אירו (בשני תשלומים) בתמורה לקונדה.
האנדלוסים מודעים לעובדה שייאלצו להסתדר ללא שני הבלמים הבכירים שלהם מהעונה החולפת, דייגו קרלוס שעבר לאסטון וילה, וכאמור קונדה שבדרך החוצה, ורואים בבלם ניס כאופציה העדיפה ביותר מבחינת האיכות, המחיר והגיל, כך שהמתווה שהוצע בהחלט מעניין. בסביליה מצפים לקבל כ-60 מיליון אירו בעבור הצרפתי שלהם, כשגם צ’לסי הביעה התעניינות רצינית ברכישתו.
השחקן עצמו מעוניין להמשיך בליגה הספרדית והביע נכונות לחתום בברצלונה, כשגם מאמן הקטלונים, צ’אבי, ביקש במפורש את החתמתו. מבחינת בארסה, ישנן אופציות נוספות לשכנע את סביליה למכור את קונדה אם היא לא תרצה בסופו של דבר את טודיבו, שכן גם סרג’ינו דסט ואפילו ממפיס דפאיי יכולים להיכלל בעסקה, אם רוברט לבנדובסקי יצליח להשלים את מעברו מבאיירן מינכן לקבוצתו של צ’אבי.
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.