4 צפייה בגלריה
קארים בנזמה
קארים בנזמה
קארים בנזמה
(רויטרס)
לפני 13 שנים, ריאל מדריד הציגה בסנטיאגו ברנבאו את קארים בנזמה. הצרפתי, שהגיע מליון, הפך עם השנים לאחד החלוצים הגדולים ביותר בהיסטוריה של הקבוצה מבירת ספרד, עמה זכה חמש פעמים בצ’מפיונס והפך לכובש השלישי הכי גדול בתולדות המפעל האירופי.
בתשע השנים הראשונות שלו במדריד, מעמדו של בנזמה תמיד היה מעורער. תחילה, הוא נלחם עם גונסאלו היגוואין על חולצת ההרכב. לאחר מכן, בשנת 2014, הלבנים היו קרובים להחתים את רוברט לבנדובסקי, ששיחק אז בבורוסיה דורטמונד, אך בשל נוכחותו של בנזמה, הפולני ויתר על הצעה כספית טובה יותר מהבלאנקוס והעדיף לחתום בבאיירן מינכן.
בארבע השנים האחרונות, מאז עזיבתו של כריסטיאנו רונאלדו, הרמה של בנזמה עלתה ובגדול. מאז, הצרפתי כבש 92 שערים (מקום שישי במלכות השערים בחמש הליגות הגדולות באירופה בתקופה הזו). מאז הגעתם של רודריגו, לוקה יוביץ' ואדן הזאר בעונת 2019/20, ריאל מדריד לא חיזקה את החלק הקדמי באף שחקן, הרבה בשל היכולת הנהדרת של בנזמה.
4 צפייה בגלריה
קארים בנזמה
קארים בנזמה
קארים בנזמה
(רויטרס)
האמת היא ששמות רבים הוזכרו בשנים האחרונות בהקשר לריאל מדריד, דבר שקורה תמיד אצל הבלאנקוס. שמו של קיליאן אמבפה היה זה שהוזכר הכי הרבה, אך הוא לא משחק על העמדה של בנזמה, והחתמתו, שלא התממשה בסוף, הייתה גם מתוך מחשבה לעתיד. בקיץ הזה, אלא אם יהיה שינוי דרמטי בתוכנית של קרלו אנצ’לוטי, לא יצורף עוד שחקן ללבנים, בטח לא שחקן קדמי.
כששמו של ארלינג הולאנד הוזכר, לנוכחותו של בנזמה הייתה השפעה רבה יותר. הם משחקים באותה העמדה, מה שתמיד יצר ספקות אם שני חלוצים מרכזיים בעלי יכולות דומות כל כך יכולים להסתדר על המגרש. היו מגעים להחתמתו של הנורבגי בכל זאת, אבל הרמה הגבוהה שהציג הצרפתי עם לא פחות מ-44 שערים גרמה לריאל מדריד לדחות את הבקשות לשכר הגבוה של הולאנד ופמלייתו. עם חלוץ ברמה כמו של בנזמה, לא הגיוני לבצע הוצאה כספית משמעותית עבור אותה עמדה.
4 צפייה בגלריה
ארלינג הולאנד חוגג
ארלינג הולאנד חוגג
ארלינג הולאנד חוגג
(רויטרס)
בנזמה כבר נחשב לאגדה של ריאל מדריד. ההופעות שלו מאז שהגיע ב-2009 הפכו טובות יותר ויותר, עד שהפך לפייבוריט לזכייה בכדור הזהב. נכון שכבר בגיל 34 הוא עשוי להזדקק ליותר מנוחה לאורך העונה, אבל מה שבטוח זה שלבלאנקוס יש מניה בטוחה בחוד ההתקפה.
4 צפייה בגלריה
קארים בנזמה חוגג
קארים בנזמה חוגג
קארים בנזמה חוגג
(רדאד ג'בארה)