4 צפייה בגלריה
שחקני בית"ר ירושלים וברק אברמוב
שחקני בית"ר ירושלים וברק אברמוב
שחקני בית"ר ירושלים וברק אברמוב
(רדאד ג'בארה, איציק בלניצקי)
בית"ר ירושלים נכנסת ליומיים קריטיים באשר לעתידה והאם היא בדרך ליציאה מידיו של הבעלים משה חוגג, אחרי כל מה שעובר על הקבוצה. כפי שחשפנו אתמול ב-ONE, ברק אברמוב הבעלים של בני יהודה מנהל משא ומתן מתקדם לרכישת הקבוצה מהבירה. אברמוב צריך קודם למכור את בני יהודה, כדי שמהלך כזה יצא אל הפועל. כפי שפרסמנו, אברמוב כבר מנהל מו"מ למכירת הקבוצה מהלאומית.
המכשול מבחינת אברמוב: הוא מצפה שהמהלך שיזם הנאמן עו"ד יצחק יונגר, שפנה אל עיריית ירושלים בבקשה לקבלת הלוואה/כספים קדימה על חשבון של כ-10 מיליון שקלים, יצא אל הפועל. ברור לכל כי מהלך כזה לוקח זמן, אך מבחינת אברמוב, גם אישור עקרוני יספיק.
4 צפייה בגלריה
ברק אברמוב
ברק אברמוב
ברק אברמוב
(שחר גרוס)
היתרון של אברמוב: הוא מכיר היטב את חוגג, הוא מימן לחוגג את העסקתו של יוסי אבוקסיס כמאמן בית"ר בעונה החולפת, מהלך שהציל את הקבוצה מירידת ליגה. אברמוב מכיר את הראש של חוגג ויודע איך להגיע עמו להסכמות. חוגג מנגד יודע שגם מול אברמוב הוא לא יכול לשבור מילה. זה היתרון שיש למעשה לאברמוב.
מנגד יש את קבוצת אנשי העסקים האמריקאים-ישראלים שמגבש ראש עיריית ירושלים לשעבר, ניר ברקת, בראשות ג'ושוע ג'ייקובי, אותה גם חשפנו ב-ONE. ג'ייקובי שהגיע במיוחד לארץ לצורך ניהול המו"מ, נפגש ביום חמישי במשך כשלוש שעות עם עו"ד יונגר ועם מנכ”ל הקבוצה מוני ברוש. אתמול אף הוא ביקש השלמת מסמכים. "נראה מאוד רציני", אומרים בבירה.
4 צפייה בגלריה
משה חוגג וניר ברקת
משה חוגג וניר ברקת
משה חוגג וניר ברקת
(דוברות עיריית ירושלים)
אגב כפי שפרסמנו, ברקת נפגש לפני כשבוע לפגישה ממושכת בביתו עם נציגי אוהדי הקבוצה. כאשר בקבוצה אהבו מאוד את העובדה שהאוהדים שמרו על הפגישה שהתקיימה כבר לפני למעלה משבוע , לא הוציאו אותה החוצה, עד שפרסמנו עליה.
שם שהפתיע את כולם שעלה בקבוצה של ג'ייקובי הוא של ששי יעקב, מי שהיה מזוהה בעבר עם הפועל עפולה. אז מספרים שליעקב יש שותף אמריקאי שהוא זה שאמור להיות זה שיזרים כסף לטובת לקיחת הקבוצה.
המטרה של קבוצת ג'ייקובי היא להציל את בית"ר, למנוע את קריסת המועדון. אם הכול יתנהל חלק, האוהדים יראו שאכן הם הולכים עם הקבוצה מבחינת הפסקת הפגנות וכו', אז יוכלו בעתיד למכור את הקבוצה לאיש עסקים אמיד, בעל יכולות, להצעיד את הקבוצה להיאבק על כל התארים.
4 צפייה בגלריה
אוהדי בית"ר ירושלים
אוהדי בית"ר ירושלים
אוהדי בית"ר ירושלים
(ראובן שוורץ)
בפגישה שלו עם האוהדים, אמר בין השאר ברקת: "זה הכול תלוי בכם, אם תהפכו להיות מנטל נכס לטובת הקבוצה, היא תוכל לעשות דברים יפים. בית"ר, העיר ירושלים, זה דבר שהרבה היו רוצים לקחת, אך הם כעת חוששים".
אגב, היה מי שהעלה אמש את האפשרות לחבר בין אברמוב לקבוצת ג'ייקובי, הכול לטובת הוצאת הקבוצה מידיו של חוגג. בקרב אנשי בית"ר שוררת כעת אופטימיות שאכן בסופו של דבר בית"ר תימכר, לאברמוב או לקבוצת ג'ייקובי, ותוכל לצאת לדרך חדשה.