3 צפייה בגלריה
ראסל ווסטברוק ולברון ג'יימס חוגגים
ראסל ווסטברוק ולברון ג'יימס חוגגים
ראסל ווסטברוק ולברון ג'יימס חוגגים
(רויטרס)
זה לא סוד שאחרי הגעתו של ראסל ווסטברוק השאלה הראשונה שנשאלה הייתה: מי יקלע שלשות? שאלה זו לאורך העונה האחרונה נשארה ללא מענה, והייתה חלק ענק ממה שהשאיר את הקבוצה מעיר המלאכים מחוץ לפלייאוף בפעם השנייה בקדנציה של לברון ג’יימס.
המאמן החדש דרווין האם, סימן לעצמו את בעיית הקליעה משלוש כקריטית במיוחד, כשהקבוצה עמדה בשנה שעברה על 34 אחוזים נוראיים מחוץ לקשת, כשברור לו והנהלת המועדון שעל מנת לפתור את הבעיה יש צורך בחיזוק. שני השמות המרכזיים עד כה שעלו על הלוח כמועמדים, הם אריק גורדון מהרוקטס ובאדי הילד מאינדיאנה.
אריק גורדון לא בתוכניות של יוסטון שהציבה אותו כמועמד לטרייד אחרי שש עונות במדיה. הרוקטס עוברים תהליך אגרסיבי של הצערה ולגורדון בן ה-33, אין מה לחפש במועדון שבונה את עצמו לעונות קדימה ולא מעוניין להתחרות בהווה. בעונה האחרונה הגארד העמיד ממוצעים של 13.4 נקודות, שני ריבאונדים ו-2.7 אסיסטים למשחק וקלע ב-41 אחוז מעבר לקו השלוש העונה. התאמתו של גורדון מבחינת ניסיון, התאמתו לקבוצה והעובדה כי הוא שחקן לשעבר של רוב פלינקה מימיו כסוכן, הופכות אותו למועמד עיקרי להצטרף ללייקרס לקראת הסתיו.
3 צפייה בגלריה
אריק גורדון
אריק גורדון
אריק גורדון
(רויטרס)
באדי הילד מצא את עצמו במהלך העונה מועבר בטרייד מסקרמנטו קינגס לאינדיאנה פייסרס במסגרת הטרייד על דומנטאס סאבוניס, כשבמהלך הקיץ שלפני כן הוזכר כמועמד ללייקרס, שבסופו של דבר החליטו ללכת על הטרייד שהנחית אצלם את ראסל ווסטברוק. הילד בן ה-29 שיחק לאורך כל הקריירה בקבוצות רעות, וכמו גורדון, מעוניין לשחק בקבוצה שמתחרה על אליפות, כמו שמנסים לבנות בלוס אנג’לס. השחקן מאיי הבהאמה לא עבר עונה מוצלחת במיוחד כשקלע 15.6 נקודות, הוריד 4.4 ריבאונדים ומסר 2.8 אסיסטים למשחק, כשמחוץ לקשת לא חווה עונה טובה מבחינתו עם 36 אחוזים בלבד.
הלייקרס כבר הצליחו לשפר עמדות הקיץ כשהחתימו את הסנטר תומאס ברייאנט, לוני ווקר הרביעי וחואן טוסקנו-אנדרסון, לגזרת הספסל שלהם, כשכעת הם מחפשים את הקלע שלדעתם יכול להפוך אותם מקבוצה שלא הגיע לפלייאוף, לאחת שמתמודדת על אליפות.
3 צפייה בגלריה
באדי הילד
באדי הילד
באדי הילד
(רויטרס)