2 צפייה בגלריה
דיאנה ויסמן
דיאנה ויסמן
דיאנה ויסמן
(רדאד ג'בארה)
דווקא כשהיא נמצאת בכושר מדהים אחרי ששיפרה את שיא ישראל ב-100 מטר, האצנית דיאנה ויסמן נדבקה אתמול (שבת) בקורונה ונכנסה לבידוד בבית המלון בארצות הברית - כשבוע לפני אליפות העולם.
כזכור, האישה המהירה בישראל שיפרה בשבוע שעבר את השיא הלאומי בריצת 100 מטר, עם 11.06 שניות בתחרות שהתקיימה בשווייץ. למעשה, זו גם הייתה התוצאה השישית בטיבה בעולם בשנה הנוכחית.
מיד לאחר מכן, האצנית בת ה-23 החלה בהכנותיה לאליפות העולם וכבר יצאה לארצות הברית, שם היא תתקיים, אך עם הגעתה נמצאה חיובית לווירוס ונשארה בבידוד. בעוד שבוע היא אמורה להתחרות, ללא אימונים או הכנה, כשהמחלה בדרך כלל משפיעה לשבועות קדימה.
ויסמן כתבה בחשבון האינסטגרם שלה: “האדם מתכנן תוכניות ואלוהים צוחק. צר לי להודיע אבל נדבקתי בקורונה. אני בבידוד בחדר, מקווה לחזור מהר לאימונים כדי להגיע הכי מוכנה לאליפות העולם. אל תהיו שאננים ותשמרו על עצמכם”.
באליפות העולם יתחרו גם חנה קנייזבה מיננקו (קפיצה משולשת) שרשמה את תוצאת השנה שלה אמש עם 14.47 מטר, אדווה כהן (3,000 מטר מכשולים), מאור טיורי, לונה סלפטר (מרתון לנשים), סלאמוויט באיולין-טפרי (5,000 מטר), יהונתן קפיטולניק (קפיצה לגובה), מארו טפרי, איימרו עלמיה וטסמה מוגס (מרתון לגברים).
2 צפייה בגלריה
חנה מיננקו
חנה מיננקו
חנה מיננקו
(איציק בלניצקי)