2 צפייה בגלריה
שחקני בית"ר ירושלים
שחקני בית"ר ירושלים
שחקני בית"ר ירושלים
(ראובן שוורץ)
עיריית ירושלים צפויה לסייע לבית"ר ירושלים באמצעות הענקת כספים, בדמות ערבות להלוואה כספית שתילקח על חשבון כספים שאמורים להגיע לקבוצה. צעד כזה יקרב את ברק אברמוב לרכישת הקבוצה, כפי שנחשף לראשונה ב-ONE. אמש היו שיחות בין הצדדים, כאשר היום העירייה צפויה להוציא חוות דעת משפטית בעניין. העירייה תהיה מוכנה לתת את הערבות לתקופה של כארבע שנים ולא עשר שנים כפי שביקש ברק אברמוב, אך גם לכך יש פתרון.
גורמים סביב בית"ר אמרו אמש: "אין ספק שאברמוב מראה רצינות רבה מאוד לגבי רכישת בית"ר בכל הפעולות שהוא עושה". במקביל, אברמוב ניהל אמש פגישות למכירת בני יהודה, כאשר הוא שוחח עם נציגות של מספר אוהדים הצפויים לקחת את הקבוצה, ומסר כי אם כספים עתידיים שמגיעים לקבוצה ממנהלת הליגות שהוקפאו בעבר לכל הקבוצה, למעשה הם יקבלו את בני יהודה נקייה מחובות, כולל תשלום השכר לחודש האחרון, שאברמוב ניקה לחלק מהשחקנים.
כמו כן, נמשכו שיחות בין אברמוב לנאמן עו"ד יצחק יונגר ואף עם משה חוגג עצמו, לצורך התקדמות לרכישת בית"ר ירושלים. אגב, איש עסקים פנה אמש לאברמוב ובדק לגבי הצטרפות אליו לגבי רכישת בית"ר ירושלים, אך אברמוב הבהיר כי אם יש גורם שרוצה את בית"ר הוא ישמח לתת לו לקחת את הקבוצה. בעלי בני יהודה הבהיר כי הוא עושה הכול כדי להציל את בית"ר ירושלים, ולכן הוא נכנס לכל המערבולת הזו, ולכן אם יש מישהו אחר, הוא יפנה את הדרך.
2 צפייה בגלריה
ברק אברמוב
ברק אברמוב
ברק אברמוב
(שחר גרוס)