2 צפייה בגלריה
ספידי סמית'
ספידי סמית'
ספידי סמית'
(אינסטגרם)
הפועל ירושלים ממשיכה בבניית הסגל שלה והחתימה היום (ראשון) את קנת’ ספידי סמית’ ג’וניור בן ה-29, ששיחק בריטאס וילנה בעונה החולפת, אותה הוליך לאליפות ראשונה מזה 11 שנים. השחקן יצטרף לסגל הנבנה של אלכסנדר דזיקיץ’ ויהיה הרכש הרביעי של הקבוצה מהבירה, כפי שפורסם לראשונה ב-ONE.
הרכז אמר לאחר החתימה: “אני נרגש מאוד להיות חלק מהפועל ירושלים. שמעתי המון על האוהדים המסורים שלנו ועל האווירה בארנה. יש לי זיכרונות טובים מהתקופה הקצרה שלי בישראל ועכשיו אני מקווה לעשות משהו מיוחד עבור המועדון שלנו. אני מצפה מאוד להתחיל לעבוד עם המאמן דזיקיץ' וכבר לא יכול לחכות שהעונה תתחיל. יאללה הפועל!”.
דזיקיץ׳ התייחס גם הוא לחתימה: “לסמית’ יש את כל הדרישות שחיפשנו ברכז. הוא יוכל לעזור לנו למצוא איזון בריא בין קליעה לבין יצירה עבור חבריו. הגישה שלו והתחרותיות שבו בשני צידי המגרש תפיק עבורנו תועלת רבה”.
2 צפייה בגלריה
ספידי סמית' במדי מכבי חיפה
ספידי סמית' במדי מכבי חיפה
ספידי סמית' במדי מכבי חיפה
(עמרי שטיין)
הגארד האמריקאי, שמתנשא לגובה 1.91 מטר, שיחק בין היתר הוא גם עבר במכבי חיפה בעונת 2019/20 (שיחק שם 8 משחקים), משם המשיך הגארד לשרלרואה הבלגית ואז ללימוז’ הצרפתית.
בעונה החולפת בליגת האלופות של פיב”א הוא העמיד ממוצע של 9.3 נקודות למשחק, בזירה המקומית הממוצע עמד על 10.6. בין היתר סמית’ שיחק גם באנטוורפן ובריגה שם החל את הקריירה המקצוענית באירופה.