2 צפייה בגלריה
אוסקר גלוך
אוסקר גלוך
אוסקר גלוך
(עמרי שטיין)
שבוע וחצי אחרי גמר יורו הנוער, עדיין לא ברור היכן ישחק אוסקר גלוך בעונה הקרובה. קשר מכבי ת"א והנבחרת הפך לשם חם בפנקסי הסקאוטים הרבים שהגיעו לאליפות אירופה עד גיל 19 - בה הוא כבש שלושה שערים ונכלל בקבוצת הטורניר - וכעת גם טוטנהאם נכנסת לתמונה.
לפי דיווח בעיתון 'מירור' האנגלי, הלונדונים של אנטוניו קונטה מובילים במירוץ אחרי גלוך וכבר יצרו קשר כדי לקדם את החתמתו. עוד פורסם כי גם אייאקס, בורוסיה דורטמונד, ריינג'רס ורומא מעוניינות בכישרון בן ה-18 של מכבי ת"א, אם כי בשלב זה נראה שטוטנהאם מקדימה אותן.
יש לציין שזו לא הפעם הראשונה שאייאקס ודורטמונד מוזכרות בהקשר של גלוך. בשבוע שעבר דווח באיטליה שההולנדים והגרמנים יגישו בקרוב הצעות על הקשר אחרי שסקאוטים שלהם צפו בו בגמר היורו. לעומת זאת, זו הפעם הראשונה שרומא מוזכרת כמי שמתעניינת בגלוך.
2 צפייה בגלריה
אוסקר גלוך
אוסקר גלוך
אוסקר גלוך
(נעם מורנו)
בכל אופן, בדיווח ב'מירור' נכתב כי מכבי ת"א דורשת 10 מיליון ליש"ט על הכישרון ש"הושווה ליוסי בניון". כאמור, טוטנהאם נראית כפייבוריטית להחתים את גלוך בשלב זה והיא החתימה הקיץ כבר את ריצ'ארליסון, קלמן לנגלה, איבן פרישיץ', פרייזר פורסטר ואיב ביסומה, בין היתר.
בנוסף לכך, בבריטניה דווח כי הכישרון הישראלי נמצא גם בפנקס של יורגן קלופ וליברפול, אך ייתכן שהמייטי רדס ירצו לעקוב אחריו בתקופה הקרובה ולראות אותו משתלב בבוגרים לפני שיבצעו מהלך לגביו. כמו כן נכתב על הצעיר ב-’Liverpool.com’: “נוח לו לשחק עם שתי הרגליים, גלוך יכול לחלוף על פני שחקנים עם יכולת הכדרור שלו, ויודע בדיוק מתי לשחרר מסירה קדימה או לבעוט לשער. הקשר ההתקפי הישראלי הוא ללא ספק אחד שכדאי לפקוח עליו עין, כאשר הוא צפוי לצאת מישראל בקרוב”.