1 צפייה בגלריה
נדב לוי
נדב לוי
נדב לוי
(לילך וויס-רוזנברג)
נדב לוי מאיל"ן ר"ג סיים במקום הרביעי בתחרות הגביע העולמי בבוצ'יה בפורטוגל, לאחר שנוצח על ידי השחקן התאילנדי. הדרך להתמודדות על המקומות 3-4 הייתה מאתגרת וכללה ניצחון על המדורג ראשון בעולם.
אחרי שפגש את היריב הברזילאי וגבר עליו בתוצאה 1:7, זכה נדב בניצחון טכני ועלה לשלב רבע הגמר אחרי שהשחקן ממלזיה לא התייצב למשחק משום שנמצא חיובי לקורונה. ברבע הגמר גבר נדב על מסיאל סנטוס מברזיל המדורג ראשון בעולם בתוצאה 3:4, ועלה לחצי הגמר שם נוצח לאחר הארכה על ידי אביליו ולנטה מפורטוגל בתוצאה: 4:3.
בשישי, התמודד נדב על מדלית הארד והפסיד בתוצאה 6:0 לווצ'רפון וונגסה התאילנדי. בסיום התחרות, אמר נדב: "גביע עולם מסתיים בטעם חמוץ מתוק. מרחק זריקה מגמר, אבל עם ניצחון ברבע על המדורג 1 בעולם. בקיצור, בסיס התחלתי טוב למרתון פריז 2024. היעד הבא צ'אלנג'ר רומא בספטמבר."
אורנה ויסבך המאמנת דיברה גם היא: "מקום רביעי לנדב בגביע העולם זה הישג מעולה לכל הדעות. נדב שלא התחרה בתחרות בינלאומית מאז טוקיו, היה מדורג 13 בתחרות ובדרך למקום הרביעי ניצח יריבים שמדורגים מעליו, כולל המדורג 1 בעולם. בקרב על הארד הפסיד נדב לאלוף הפראלימפי מטוקיו. לפנינו אתגרים רבים שבסופם האתגר הגדול, אליפות העולם. אני בטוחה שנפיק לקחים ונמשיך בכל הכוח."
ראש המשלחת הוא איציק אזולאי. בבוצ'יה המטרה היא לקרב את הכדורים אל כדור המטרה הלבן, אותו יכול השחקן למקם, על פי שיקול דעתו, בכל נקודה במגרש. כדורי הבוצ'יה הם כדורי עור קטנים ורכים, המאפשרים אחיזה נוחה ושליטה טובה בזריקה. המדד המרכזי בהצלחת השחקן הוא ריכוז, דיוק ומיומנות.