3 צפייה בגלריה
קאלידו קוליבאלי
קאלידו קוליבאלי
קאלידו קוליבאלי
(רויטרס)
אחרי שהבטיחה את החיזוק בדמות פול פוגבה ואנחל די מריה שנחתו בטורינו, יובנטוס ממשיכה הלאה בניסיונות החיזוק למטרות הבאות שלה בחלון ההעברות הנוכחי: בלם נאפולי, קאלידו קוליבאלי וקשרה ההתקפי של רומא, ניקולו זאניולו. לשם כך, הגברת הזקנה מתכננת למכור את מתייס דה ליכט לבאיירן מינכן.
על פי הדיווחים בגרמניה, מנהלה המקצועי של האלופה המקומית, חסן סליהמיצ'יץ', אמור לטוס מחר (שני) לאיטליה כדי לסגור את העברתו של הבלם ההולנדי תמורת כ-90 מיליון אירו. יובה בונה על הסכום הנכבד הזה כדי לרכוש את קוליבאלי שמסיים חוזה בקיץ הבא, ולא מן הנמנע שהאזורי יחליטו בסופו של דבר למכור את הבלם הסנגלי כדי למקסם את התמורה האחרונה שיוכלו להשיג עליו. נאפולי כמובן כבר הציעה לבלם המצטיין שלה חוזה חדש, אך נדמה שקוליבאלי לא ממהר לחתום עליו.
הספורט דירקטור של נאפולי, כריסטיאנו ג'ונטולי, שפך אור על המצב מול קוליבאלי: "שום הצעה רשמית לא הגיעה כרגע מאף מועדון, אבל החוזה של קאלידו עומד לפוג. קאלידו ייצג את נאפולי בצורה יוצאת דופן, אנחנו מדברים איתו כל יום. הנשיא הציע לו שישה מיליון אירו נטו לעונה בחוזה לחמש שנים וללא בונוסים. בנוסף, קאלידו קיבל גם הצעה להשתלב בעתיד בצוות המקצועי כי הילד הזה נתן לנו כל כך הרבה ומגיעה לו ההצעה המדהימה הזו”.
3 צפייה בגלריה
דה ליכט
דה ליכט
דה ליכט
(רויטרס)
“הנשיא נדיב מאוד, אבל גם קשוב לחשבונות. קאלידו ענה שהוא צריך לחשוב על זה, שהוא צריך להסתכל מסביב ולוקח לו קצת זמן. אין ספק שאם ירצה לעזוב, הוא יצטרך להביא הצעות תוך זמן קצר כי הליגה מתחילה מוקדם יותר. וטו על מעבר ליובה? הם לא מועילים לנו, אי אפשר להעביר אותו אלינו מחדש".
בינתיים, המנהל המקצועי של הגברת הזקנה, פדריקו צ'רוביני ממתין להתפתחויות בגזרה הזאת, אך עם זאת מכין חלופות ראויות לעמדת הבלם, למקרה שדה ליכט יעזוב וקוליבאלי יישאר בנאפולי: גבריאל מארסנל, פרסנל קימפמבה מפאריס סן ז’רמן, ניקולה מילנקוביץ' מפיורנטינה, וברמר מטורינו (בנושא שלו לאינטר יש יתרון במירוץ להשגתו).
במעבר חד לנושא ניקולו זאניולו, שמחזיק בחוזה עד 2024 בג'יאלרוסי, ראשי המועדונים עדיין מנסים למצוא את הנוסחה כדי להוציא לפועל את המעבר, שכן הצהובים – אדומים מודעים לחוסר רצונו של זאניולו לחתום על חוזה חדש, דבר ששכנע אותם לשוחח עם יובנטוס על העברה, כשבין היתר המטרה היא להגדיל את תקציב הרכש עבור ז’וזה מוריניו, שיקבל יותר משאבים לסגל המתחדש שלו.
באיטליה טוענים שזה לא מקרי שהקשר ההתקפי נשאר ביציע במשחק ההכנה הראשון של רומא, אף על פי שמדובר מבחינה רשמית בהיעדרות בשל “בעיות פיזיות בגב התחתון”. המגעים עשויים להתחדש בתחילת השבוע כשהמתווה המתגבש הוא דמי העברה בסך הכל של 40 מיליון אירו ועוד בונוסים, כשעשרה מיליון יעברו בקיץ הבא בסוג של “הלוואה”.
3 צפייה בגלריה
ניקולו זאניולו חוגג
ניקולו זאניולו חוגג
ניקולו זאניולו חוגג
(רויטרס)