2 צפייה בגלריה
פלאח סמארה ובועז תושב
פלאח סמארה ובועז תושב
פלאח סמארה ובועז תושב
(צילום: אוהד רון)
הפועל תל אביב תקבל חיזוק לתקציב? בפגישה שנערכה היום (ראשון) בכיכר המדינה בתל אביב, בין בעלי הקבוצה, בועז תושב, לבין ד"ר פלאח סמארה, המזוהה יותר מכל עם מ.ס טירה, המשחקת בליגה א' צפון, הושגו הבנות ראשונות בפגישה "חיובית ובאווירה טובה", כפי שציין הד"ר, תוך שהוא אומר כי "שוקלים את המהלך הבא". למי שלא מכיר את פועלו של ד"ר סמארה, מדובר בספונסר של מ.ס. טירה, שהוציא קרוב למיליון שקלים בשלוש השנים האחרונות, ונדמה כי מחפש הוא אתגר חדש וראוי שטרם נראה כדוגמתו במגזר הערבי-יהודי.
ד"ר סמארה, אוהד הפועל תל אביב בעצמו, נפגש עם בועז תושב בתיווכו של שחקן הליגות הנמוכות לשעבר, אוהד רון, היות ובקשר טוב עם השניים והאמין כי החיבור יכול לעזור לשני הצדדים. כאמור, השניים נפגשו היום וצפויים להתראות בשנית כבר בימים הקרובים בכדי לראות היתכנות הדברים ולתת אור ירוק למהלך שעשוי להביא את הפועל תל אביב למקום ראוי יותר מבשנים האחרונות.
עם סיום הפגישה, התייחס ד"ר פלאח סמארה לפגישה בין השניים: "אכן הייתה פגישה ראשונית, הכבוד הוא לי להיפגש עם בועז. דיברנו עם כל מיני נושאים, בעיקר איך אני יכול להיכנס כשותף של הבעלים ואני חושב על כך בשיא הרצינות. הייתה פגישה חיובית ובאווירה טובה. אני חושב שיצא עשן לבן מהפגישה הזו. אני בינתיים מתייעץ עם משפחתי, עורכי הדין שלי ורואי חשבון איך להוציא המהלך לפועל. בקרוב תתקיים פגישה נוספת בכדי לקדם את הנושא.
2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל תל אביב
שחקני הפועל תל אביב
שחקני הפועל תל אביב
(איציק בלניצקי)
"כמי שאוהד את הפועל תל אביב, אני חושב שמדובר במותג בינלאומי ולא רק במותג ישראלי. במגזר הערבי מאוד מעריצים את הקבוצה הזו ואני אחד מהם. גדלתי על המועדון הזה ושיתוף פעולה בין הקבוצה לבין המגזר הערבי יכולה לרגש עד מאוד. זה WIN-WIN כמו שאומרים בעובר שני הצדדים. החלום הוא לראות את הפועל תל אביב חוזרת לגדולתה, אחרי שנים פחות מאושרות. אני שוקל את המהלך הבא שלי".