3 צפייה בגלריה
גרייס גיורו
גרייס גיורו
גרייס גיורו
(רויטרס)
המחזור הראשון ביורו הנשים המשיך היום (ראשון) עם הצגת כדורגל מרהיבה תוצרת נבחרת צרפת. הטריקולור, מהמועמדות הבכירות לתואר, פירקו 1:5 את איטליה, כאשר כבר בסיום המחצית הראשונה התוצאה עמדה על 0:5. במשחק המוקדם בלגיה ואיסלנד נפרדו ב-1:1.

בלגיה – איסלנד 1:1

במשחק שפתח את הערב החמישי של הטורניר נפרדו השדים האדומים בשוויון מול הנבחרת הנורדית. המחצית הראשונה הסתיימה בתיקו מאופס לאחר שברגלינד ת'ורבאלדסדוטיר האיסלנדית החמיצה פנדל.
עם החזרה מההפסקה השערים התחילו ליפול ובדקה ה-50 אותה ת'ורבאלדסדוטיר כבשה את הראשון בנגיחה, לאחר הגבהה מצוינת של שחקנית באיירן מינכן, קרולינה ליה ויליאמסדוטיר. 17 דקות חלפו והבלגיות זכו בפנדל, אותו תרגמה שחקנית הקישור מרדינג ג'סטין ואן אברמייט, לשער שוויון שנשמר עד לסיום המשחק.
3 צפייה בגלריה
ג'סטין ואן אברמייט כובשת מהנקודה הלבנה
ג'סטין ואן אברמייט כובשת מהנקודה הלבנה
ג'סטין ואן אברמייט כובשת מהנקודה הלבנה
(רויטרס)

צרפת – איטליה 1:5

הטריקולור מציגות נבחרת מעולה שמצהירה מטרה אחת – לחזור עם הגביע. כבר אחרי מחצית אחת ניתן היה לראות כי מדובר במפלצת כאשר היא הובילה 0:5 על האזורי בהפסקה, בדרך לניצחון מרשים במחזור הפתיחה.
גרייס גיורו, שחקנית פאריס סן ז’רמן, החלה את החגיגה בדקה התשיעית ושלשו דקות בלבד לאחר מכן מריה קאטוטו, חברתה לקבוצה מעיר האורות, הכפילה אחרי טעות של השוערת האיטלקית. בדקה ה-39 דלפין קאסקרינו קבעה 0:3 עם ביצוע יפהפה מחוץ לרחבה, אך הבליץ לא נגמר. גיורו השלימה שלושער מרהיב עם שערים בדקות ה-41 וה-45 ובהפסקה צרפת הובילה 0:5.
3 צפייה בגלריה
הצרפתיות חוגגות
הצרפתיות חוגגות
הצרפתיות חוגגות
(רויטרס)
בכך הפכה צרפת לנבחרת הראשונה אי פעם שכובשת חמישייה במחצית ראשונה במשחק ביורו הנשים, כשגרייס גיורו, כובשת השלושער, הפכה לראשונה שעושה זאת עד ההפסקה. במחצית השנייה צרפת הורידה רגל מהגז ובדקה ה-77 מרטינה פיאמונטה, החלוצה של מילאן, כבשה שער מצמק שקבע את תוצאת הסיום 1:5 נהדר לצרפת.