2 צפייה בגלריה
פרנקי דה יונג
פרנקי דה יונג
פרנקי דה יונג
(האתר הרשמי של ברצלונה)
על רקע השמועות לגבי מעבר אפשרי למנצ’סטר יונייטד, פרנקי דה יונג כבר נמצא בברצלונה ויחזור לאימוני הקבוצה יחד עם יתר השחקנים הבין-לאומיים של הקטלונים. הקשר ההולנדי נמצא בסיטואציה מורכבת, כאשר הבלאוגרנה מעדיפים למכור אותו ונמצאים במשא ומתן עם השדים האדומים, כאשר השחקן עצמו מעדיף להישאר.
ב’מארקה’ מדווחים על פגישה דחופה שתתקיים בין בארסה לקשר, שתתחיל את ה”קרב” בין הצדדים. דה יונג מאוד עצבני מהסיטואציה ומהדרך שבה הנהלת המועדון מתמודדת עם המצב. השחקן וסוכנו לא אהבו את זה שהמשא ומתן עם האנגלים הודלף ושגם החוזה של הכוכב והמשכורת שהוא מרוויח נחשפו בתקשורת הספרדית.
מבחינת ברצלונה הכול ברור. הקבוצה תבקש מדה יונג לקצץ באופן משמעותי בשכרו כדי להישאר, שכן הוא אמור להרוויח 21 מיליון אירו בעונה הבאה ו-28 בזו שאחריה, בנוסף לבונוסים שהוא יוכל לקבל בהתאם להופעותיו ותארים בהם יזכה. במועדון מנסים לקצץ משמעותית במשכורות ולא יכולים להרשות לעצמם לשלם סכומים כמו זה שההולנדי אמור לקבל.
2 צפייה בגלריה
פרנקי דה יונג וצ'אבי. המאמן דווקא לא יתנגד שימשיך
פרנקי דה יונג וצ'אבי. המאמן דווקא לא יתנגד שימשיך
פרנקי דה יונג וצ'אבי. המאמן דווקא לא יתנגד שימשיך
(רויטרס)
אם דה יונג לא יקבל את הבקשה לקצץ, בארסה לא תהסס למכור אותו, כאשר המשא ומתן עם יונייטד מאוד מתקדם ובמועדון האנגלי רוצים את השחקן. יחד עם זאת, זה לא יהיה קל לשכנע את הקשר, שלא מעוניין לעזוב. המטרה שלו היא להישאר, הוא קנה רק לאחרונה בית בקטלוניה וארוסתו מאוד שמחה בעיר. השחקן מחזיק בחוזה עד 2026 ונראה שצפויים ימים לא פשוטים להולנדי מול הנהלת ברצלונה.
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.