1 צפייה בגלריה
אוסקר גלוך
אוסקר גלוך
אוסקר גלוך
(איציק בלניצקי)
קשר מכבי תל אביב, אוסקר גלוך, יחזור היום (שני) לאימוני מכבי תל אביב אחרי שקיבל חופשה קצרה בעקבות היורו לנוער, יחד עם חבריו לנבחרת שסיימה במקום השני בטורניר, רוי רביבו ודור תורג’מן. השחקן המחוזר שבכל יום עולות עליו כותרות חדשות ברחבי אירופה עם עוד ועוד מועדונים גדולים שחושקים בו, יתאמן לראשונה תחת ולדימיר איביץ’. בשלב הזה הצהובים ממתינים להצעות הרשמיות על השחקן ועד שלא יהיו כאלה, הוא חלק בלתי נפרד מהסגל של הסרבי.
במכבי ת”א דוחים בימים האחרונים לא מעט הצעות שהם מקבלים מקבוצות בליגת העל בנוגע לרוי רביבו ודור תורג’מן וכפי שכבר פורסם ב-ONE, התכנית של המנהל המקצועי ברק יצחקי, היא לשלב את שניהם בסגל של איביץ’ והם יצטרכו להוכיח את עצמם דרך האימונים של הסרבי.
בהתחשב בכך שערן זהבי פצוע ומועד החזרה שלו לכשירות מלאה אינו ידוע, כמו גם העובדה שמכבי ת”א איבדה מגן שמאלי אחד הקיץ (מתן בלטקסה), תורג’מן ואף רביבו יכולים בהחלט לפלס את דרכם לעבר דקות משחק.
מי שהגביר קצב באימונים הוא ניר ביטון ובמכבי ת”א מאמינים שהוא מתקרב לעבר כשירות מלאה. בניגוד אליו, דן גלזר ושחר פיבן עדיין לא מתאמנים והם לא אמורים לקחת חלק במשחק הראשון מול זירה לכל הפחות.
סבוריט בראיון בלעדי וראשון אחרי 4 שנים