2 צפייה בגלריה
ברק אברמוב
ברק אברמוב
ברק אברמוב
(חגי מיכאלי)
עידן חדש בבית”ר ירושלים. ברק אברמוב, שעל מועמדותו לרכוש את המועדון נחשף לראשונה ב-ONE, צפוי להפוך כבר היום (שלישי) לבעלי הקבוצה, כאשר אם לא יקרה משהו בלתי צפוי עסקת המכירה תחתם היום. אמש נפתרו כל מיני מחלוקות שהיו בין הצדדים לגבי נוסח המכירה, כאשר עו"ד רועי רוזן, המייצג את אברמוב, נתן אור ירוק למהלך.
עו"ד יצחק יונגר, הנאמן של הקבוצה מהבירה, אמור להעביר עוד היום מסמכים מבחינת החובות שיש לקבוצה ואם הכול יתנהל כשורה המטרה לחתום על הרכישה כבר היום. אתמול אף נפגשו אברמוב וחוגג ברחבת בית החולים איכילוב בת"א, שם שהה חוגג באותו זמן, כשהגיע לתמוך באחד מבני משפחתו.
בפגישה שנערכה ביניהם אתמול אמר עו"ד יצחק יונגר לברק אברמוב כי "מבחינת חוגג הוא מוכר לך את הקבוצה". הקשר בין חוגג לאברמוב התהדק דווקא לאחר מעצרו של חוגג, כאשר לפני כן הקשר בין הצדדים לא היה קרוב. אברמוב הבין מה עובר על משפחת חוגג, מכיוון שמשפחתו עברה בזמנו תהליך דומה, והוא דאג להיות בקשר עם אשתו של חוגג ולתמוך במשפחה.
2 צפייה בגלריה
משה חוגג
משה חוגג
משה חוגג
(אחמד מוררה)
ברק אברמוב צפוי לבצע שינויים בהנהלה, כאשר מי שמועמד לשמש כמנכ"ל הקבוצה הוא ניב גולדשטיין, ששימש עד לאחרונה כמנכ"ל מכבי נתניה. דורון אוסידון מועמד לשמש כנציג הבעלים של אברמוב, תפקיד בו שימש בעבר בהפועל חיפה ובהפועל תל אביב.
במקביל, אברמוב סיכם על מכירת בני יהודה. לרכישת הכתומים אמור להצטרף איש עסקים ישראלי המתגורר בחו"ל, אשר נחשב לאדם בעל ממון והתעניין בכל מקרה ברכישת בני יהודה ויחבור לקבוצת רכישה שתרכוש את המועדון משכונת התקווה. על פי המתווה אברמוב ירכוש את בית"ר ולאחר מכן יחתום על מכירת בני יהודה, כאשר העובדה שהיא עמותה תגרם לתהליך להימשך כשבועיים עד להשלמתו.
בלי קשר לרכישת בית"ר ירושלים וגם אם לא ירכוש את הקבוצה ברגע האחרון, אברמוב סיים את דרכו בבני יהודה. לפחות בשנה הקרובה כפיר אדרי אמור להמשיך כמנכ"ל בני יהודה ולא יחבור בשלב זה לאברמוב לבית"ר.