1 צפייה בגלריה
עומר אצילי
עומר אצילי
עומר אצילי
(איציק בלניצקי)
לעיני נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, הקבוצה תקיים הערב (שלישי, 19:00) את משחקה האחרון במחנה האימונים בהולנד, והפעם מול ויטסה. שחר צפה באימון אתמול והיום תינתן לו הזדמנות לראות מקרוב בפעם הראשונה את השחקנים החדשים ובכללם שלושת הזרים, פרנזי פיירו, פייר קורנו ודניאל סונדגרן.
המשחק הערב יאפשר לברק בכר לנסות ולהכין את התשתית לקראת משחק אלוף האלופים מול הפועל באר שבע. אחד השחקנים שעד כה עושה רושם מצוין באימונים הוא כוכב הקבוצה עומר אצילי. בקבוצה מאוד אוהבים את הגישה שלו ומיד לאחר שובם של הירוקים מהולנד יחודשו השיחות בנוגע להארכת חוזהו של אצילי ולשדרוגו.
הרצון הגדול הוא להגיע להסכמות חיוביות ולאפשר לאצילי לשחק בראש שקט אחרי שהשחקן יודע שכלכל את צעדיו בצורה הטובה ביותר. לאחר המחנה יחליט בכר האם לדלל את הסגל בשחקנים נוספים. מוחמד אבו פאני לפי שעה ממשיך בקבוצה ואף אמור להמשיך להיות פקטור משמעותי, לפחות עד לאחר המפגש הכפול מול אולימפיאקוס, מפגש לו יהיו השלכות על המשך דרכה של הקבוצה באירופה.
מכירת הכרטיסים לקראת היוונים בסמי עופר נמצאת בשיאה, והאצטדיון צפוי להיות מלא ב-30 אלף אוהדים.
הרכב מכבי חיפה למשחק האימון מול ויטסה: ג’וש כהן, דניאל סונדגרן, בוגדן פלאניץ’, שון גולדברג, פייר קורנו, נטע לביא, מוחמד אבו פאני, צ’ירון שרי, דולב חזיזה , עומר אצילי ופרנזי פיירו.