2 צפייה בגלריה
שי אייזן
שי אייזן
שי אייזן
(ראובן שוורץ)
אחרי טענותיה של הפועל תל אביב, במ.ס. אשדוד סוערים מן הצד השני לגבי התנהלות האדומים בנוגע לעסקת שי אייזן ועונים להם. במועדון מאשרים את הפנייה להפועל תל אביב ובה הדרישה לבטל את מאחר ולטענתם התגלתה היסטוריה רפואית אותה לא ידעו ואנשי הפועל לא דיווחו על כך.
בנוסף, באשדוד טוענים כי אייזן חתם על חוזה מקדים בלבד ולא על חוזה בקרה שמותנה בבדיקות רפואיות, ולכן הוא לא עבר במערכת ההתאחדות ורשום עדיין כשחקן הפועל תל אביב. ברגע שהגיעו תוצאות הבדיקה, באשדוד זעמו מאחר וראו את מה שחששו - פציעה אותה הסתירו.
באשדוד בטוחים בעמדתם ומפנים את האשמה להנהלת הפועל תל אביב בכך שהסתירה מידע רפואי נחוץ על אייזן ולכן כל הנושא צף. "שי חתם על חוזה מקדים בלבד ולא על חוזה בקרה שמותנה בבדיקות רפואיות, השחקן עשה בדיקות וכשהגיעו אתמול התוצאות ראינו פתאום היסטוריה שלא ידענו עליה", אמרו בעיר הנמל.
2 צפייה בגלריה
שי אייזן
שי אייזן
שי אייזן
(רדאד ג'בארה)
בנוגע לתשלום על אייזן, מדגישים באשדוד כי למרות שהשחקן כבר הוצג רשמית, הוא לא עשה חוזה בקרה ולא עבר במערכת. "מועדון ספורט אשדוד ידוע במוסר התנהלות תשלום מהגבוה שיש להבדיל מהקבוצה השנייה. מעולם לא הפרנו התחייבות כלפי שחקן או מועדון, פה היה הטעיה מכוונת מצד הפועל ולראיה ההתעקשות שלהם שהוא יישאר אצלנו. הסתירו את המידע הרפואי שלו ואחר כך מופתעים?", אמר גורם באשדוד.