2 צפייה בגלריה
ישתכנע? רונאלדו
ישתכנע? רונאלדו
ישתכנע? רונאלדו
(רויטרס)
לאן יעבור כריסטיאנו רונאלדו הקיץ, אם בכלל? זו השאלה של כל אוהדי הכדורגל בעולם, והאמת היא שעדיין אין תשובה. העיתונאי פבריציו רומאנו סיקר מקרוב את מצבו של הפנומן הפורטוגלי וטען שהוא אמנם לא הגיע למחנה האימונים של מנצ’סטר יונייטד, אבל לא עשה זאת כדי לכפות את המעבר שלו, שכן מדובר באחד מהמקצוענים הגדולים בעולם והוא לא יפעל באופן שכזה.
הבעיה המשפחתית של CR7 היא באמת סיבת ההיעדרות שלו ממחנה האימונים, מדובר במשהו אמיתי, בעיה עם חלק ממשפחתו, אך הפרטים נשארים סודיים כרגע. ביונייטד העבירו את המסר שהפנומן אינו למכירה בעיקר לשאר מועדוני הפרמייר ליג, שכן האדומים לא רוצים להגיע למצב שהחלוץ מבקיע נגדם בעונה הבאה. הבעיה של כריסטיאנו היא לא אריק טן האח, אלא הפעילות הדלה של קבוצתו בחלון ההעברות הקיץ.
סוכנו של רונאלדו, ז’ורז’ה מנדש, יחדש את המגעים עם מספר קבוצות השבוע, וביניהן באיירן מינכן, לפי פבריציו רומאנו. בינתיים, ב’טיימס’ מדווחים שמנכ”ל יונייטד, ריצ’רד ארנולד, פועל כדי לשכנע את רונאלדו לסגת מבקשתו לעזוב. באנגליה טוענים שארנולד “הרשים” את המחנה של CR7 מהאופן בו טיפל בבקשת העזיבה וריכך את השחקן.
2 צפייה בגלריה
ריצ'רד ארנולד
ריצ'רד ארנולד
ריצ'רד ארנולד
(רויטרס)
ארנולד גילה סימפתיה כלפי חוסר שביעות הרצון של החלוץ בן ה-37, כאשר הוא אישר לנציגיו של הכוכב לבחון אופציות בצ’לסי, באיירן מינכן וקבוצות נוספות באיטליה וספרד שמעוניינות בפורטוגלי. מנגד, המנכ”ל גם הדגש את החשיבות של כריסטיאנו לקבוצה וגם לאריק טן האח. ישנה את דעתו? זה עדיין לא בטוח.