2 צפייה בגלריה
הסגל שצ'אבי חולם עליו
הסגל שצ'אבי חולם עליו
הסגל שצ'אבי חולם עליו
(האתר הרשמי של ברצלונה)
בברצלונה לא רוצים עוד עונת מעבר. אחרי שזכו רק בתואר אחד מתוך 13 בשלוש העונות האחרונות (גביע המלך של 2021), הקטלונים מעוניינים להתחזק ומתחילים את עונתו השנייה של צ’אבי, והראשונה המלאה שלו בקבוצה. המאמן שואף להרכיב סגל שיוכל להתחרות על כל התארים ובספרד פרסמו איך הוא שואף שייראו הבלאוגרנה ב-2022/23.
בין הקורות השוערים יהיו מארק-אנדרה טר שטגן ואיניאקי פנייה שיחזור מהשאלה, כאשר נטו צפוי לעזוב. בצד ימין של ההגנה המאמן רוצה את סזאר אספיליקווטה מצ’לסי וישמור על סרג’יניו דסט. מרקוס אלונסו מצ’לסי מבוקש בצד שמאל כדי להעניק תחרות לג’ורדי אלבה, כאשר במרכז ההגנה ג’רארד פיקה ורונאלד אראוחו ימשיכו, אנדראס כריסטנסן כבר הצטרף והמאמן עדיין חולם על ז’ול קונדה מסביליה.
בקישור ימשיכו סרחיו בוסקטס, גאבי, ניקו ופדרי, כאשר גם סרג’י רוברטו שחידש חוזה יהיה חלק מהקבוצה. פרנק קסייה כמובן הצטרף ובקבוצה עדיין מחכים לראות מה קורה עם פרנקי דה יונג, כאשר אם הוא יעזוב ברנרדו סילבה ממנצ’סטר סיטי צפוי להגיע. בהתקפה צ’אבי ימשיך לסמוך על פייר אמריק אובמיאנג, פראן טורס ואנסו פאטי, כאשר אוסמן דמבלה צפוי לחתום על חוזה חדש ולהישאר.
2 צפייה בגלריה
פייר אמריק אובמיאנג
פייר אמריק אובמיאנג
פייר אמריק אובמיאנג
(רויטרס)
גולת הכותרת תהיה צירופו של רוברט לבנדובסקי מבאיירן מינכן, שאיתו תוכל בארסה לחלום בגדול. ממפיס דפאיי ומרטין בריית’ווייט כרגע בדרך החוצה, במיוחד אם גם ראפיניה מלידס יצטרף.

הסגל שצ’אבי חולם עליו, וההרכב

שוער: טר שטגן (פנייה)
מגן ימני: אספיליקווטה (דסט)
בלם: פיקה (כריסטנסן)
בלם: אראוחו (אריק גארסיה, קונדה)
מגן שמאלי: ג’ורדי אלבה (אלונסו)
קשר אחורי: בוסקטס (ניקו)
קשר צד ימין: פדרי (קסייה)
קשר צד שמאל: גאבי (רוברטו, דה יונג/ברנרדו סילבה)
קיצוני ימני: דמבלה (ראפיניה)
קיצוני שמאלי: פאטי (טורס)
חלוץ: לבנדובסקי (אובמיאנג)
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.