4 צפייה בגלריה
פייר קורנו
פייר קורנו
פייר קורנו
(האתר הרשמי של מכבי חיפה)
שבועיים לאחר שהצטרף למכבי חיפה, פייר קורנו נמצא בעיצומה של תקופה מאתגרת במיוחד עבורו. המגן הצרפתי בן ה-25, שהגיע מריאל אוביידו מהליגה הספרדית השנייה, עבר הקיץ לראשונה בקריירה לקבוצת בוגרים מחוץ לספרד. במהלך מחנה האימונים של הירוקים בהולנד הוא התפנה לספר על קבלת הפנים החמה לה זכה, על המילים הבודדות שהוא יודע בעברית, הדברים ששמע על המועדון ועל שאיפותיו לעונה הקרובה.
פייר, ספר מעט על עצמך. “שיחקתי באקדמיות של מונפלייה ודיז’ון, ועל החוזה הראשון שלי כשחקן בוגרים חתמתי בספרד. ככה שיצא שאת כל קריירת הבוגרים שלי עד עכשיו שיחקתי בספרד”.
קורנו: שמח שמכבי חיפה ניצחה את פ.ס.ז'
איך אתה מרגיש במכבי חיפה עד עכשיו? ”אני מרגיש טוב מאוד. השחקנים, המאמן והצוות המקצועי קיבלו אותי בצורה הטובה ביותר שיכולתי לבקש”.
4 צפייה בגלריה
פייר קורנו
פייר קורנו
פייר קורנו
(האתר הרשמי של אוביידו)
מה ידוע לך על מכבי חיפה? ”שמעתי שזה המועדון הגדול ביותר בישראל. מועדון שזכה בהרבה אליפויות ותארים, ששיחק בכל המפעלים האירופיים, ושיש לו אוהדים אדירים, שהם הכי טובים בישראל”.
מה אתה חושב על זה שמכבי חיפה גברה בעבר על פאריס סן ז’רמן? ”זה מצוין. אני ממארסיי”.
4 צפייה בגלריה
אוהדי מכבי חיפה
אוהדי מכבי חיפה
אוהדי מכבי חיפה
(שחר גרוס)
כבר הספקת להכיר חלק מהשחקנים? ”יצא לי להכיר את מוחמד אבו פאני ואת רמי גרשון, הם בחורים טובים. אבל האמת היא שכל השחקנים קיבלו אותי בצורה יפה”.
מה אתה חולם להשיג במכבי חיפה? ”כמו כל שחקן שמשחק במכבי חיפה, המטרה שלי היא לזכות באליפות ובגביע, ואם אפשר אז גם לשחק בליגת האלופות, זו התחרות הכי טובה בכדורגל ביחד עם גביע העולם”.
4 צפייה בגלריה
רמי גרשון ומוחמד אבו פאני
רמי גרשון ומוחמד אבו פאני
רמי גרשון ומוחמד אבו פאני
(עמרי שטיין)
מה אתה יודע בעברית? “’תודה’, ‘אהלן’, לא יותר מדי. אולי עוד כמה חודשים אדע יותר”.
בנוסף, ההכנות לעונה הבאה בשיאן ונראה שגם האוהדים הירוקים מרגישים את זה, כאשר קרוב ל20,000 אוהדים ירוקים הבטיחו את הגעתם למשחק אלוף האלופים נגד הפועל באר שבע. כמו כן, כ-15,000 כבר רכשו כרטיסים למשחק נגד אולימפיאקוס במוקדמות ליגת האלופות ביום רביעי 20 ביולי.
בכורה לפיירו במשחק האימון של מכבי חיפה