3 צפייה בגלריה
ברק אברמוב
ברק אברמוב
ברק אברמוב
(אורן בן חקון)
אמש בשעת לילה מאוחרת ברק אברמוב עוד התלבט האם ללכת על מהלך רכישת בית"ר ירושלים, אך בסופו של דבר הוא נתן אור ירוק לרכישת הקבוצה מהבירה וחתם על החוזה שסוכם בין הצדדים. כעת, יהיה על המעורבים להשיג את אישור המשטרה כדי להשלים את העסקה. למעשה, זה חלק משלוש התניות להשלמת העסקה כשהאחרות הן העירייה והעברת הבעלות על בני יהודה.
כפי שחשפנו אמש ב-ONE, יש מסמך לפיו המשטרה דורשת לחלט כספים שיגיעו בגין מכירת הקבוצה. אמש כבר הועברו מסמכים למשטרה ואחרי שאברמוב חתם על החוזה, תיעשה פנייה נוספת למשטרה, לה יאמר עו”ד יונגר שאם לא יינתן אישור, בית"ר תרד לליגה א' ולא ייראו ממילא שקל מכך, וזו תהיה אחריותם. כעת, במועדון ומאות אלפי אוהדיו מצפים לעידן חדש אשר עומד בפתח.
כאמור, היועצים הקרובים לאברמוב הזהירו אותו לא ללכת על המהלך ואמרו לו בשיחות סגורות: "אתה משוגע", אך הלב של אברמוב אמר לו ללכת על זה בכל זאת. זאת למרות שלפי הבדיקות שעשו אברמוב ואנשיו, החובות של בית"ר מגיעים לכ-40 מיליון שקל, אחרי שמשה חוגג טען שמדובר בפחות מ-30 מיליון שקל. הערב מתוכננת פגישה בין אברמוב לאנשי העסקים שרוצים לקחת ממנו את הבעלות על בני יהודה.
3 צפייה בגלריה
משה חוגג
משה חוגג
משה חוגג
(אחמד מוררה)
בשלב ראשון יצטרך אברמוב לדאוג להשיג כ-15 מיליון שקל לתשלום החובות, כאשר מתוכם כ-5.5 מיליון שקל על הלוואה שניתנה לקבוצה מדמות מוכרת. יש שם עוד כ-1.5 מיליון שקל לנאמן, עו"ד יצחק יונגר, ועוד כ-1.1 מיליון שקל עבור חוב למרקו יאנקוביץ'. אגב, בין החובות יש עוד כ-600 אלף אירו ללוי גרסיה שתובע את הקבוצה. יש גם החזר לשחקנים מעונה שעברה בסך של כשני מיליון שקל. בלי קשר להתנהלות השוטפת, אברמוב יצטרך להביא כל חודש עוד כ-400 אלף שקל בגין החזר חובות.
במקביל, כאמור, אברמוב יצטרך להשלים את העברת השליטה בבני יהודה. הוא משמש בקבוצה כיו"ר העמותה ועשוי להתפטר מידית. עד השלמת העברת בני יהודה, אברמוב לא יוכל להתחיל במהלך העברת בית"ר לשליטתו בוועדה להעברת זכויות.
3 צפייה בגלריה
ברק אברמוב
ברק אברמוב
ברק אברמוב
(חגי מיכאלי)
אגב, ביממה החולפת, אברמוב החל לקבל הודעות תמיכה רבות מאוהדי בית"ר, מה שעוד יותר גרם לו ללכת על מהלך הרכישה, למרות שאם היה פועל דרך הראש, כנראה היה אומר לחוגג: "תודה, אבל ויתרתי". אך מבחינת אברמוב, ככל שזה יותר קשה, זה נותן לו עוד אתגר להצעיד את בית"ר קדימה.
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.