3 צפייה בגלריה
אסטריט סלמני
אסטריט סלמני
אסטריט סלמני
(רויטרס)
בהפועל באר שבע מתקרבים לרכש זר ראשון. ל-ONE נודע כי עסקת אסטריט סלמאני, חלוץ נבחרת קוסובו, קרובה מאוד לידי סיכום קונקרטי. סלמאני בן ה-25, עשוי לנחות היום (חמישי) בצהריים בישראל ואם הכול ייסגר יעבור בדיקות רפואיות, לאחר מכן יחתום על חוזהו.
סלמאני מצידו מפעיל לחץ על קבוצתו השבדית כדי שתקבל את הצעת הפועל ב"ש. במקביל, בקבוצה הדרומית מנסים לקדם את הגעתו של החלוץ, שלא נמצא בתוכניות של האמרבי ובשל כך לא פתח בהרכב במשחק האחרון מול גטבורג, אבל הספיק לכבוש בפנדל בניצחון 0:3.
סלמאני כבש בעונה הנוכחית שני שערים בלבד מתוך 13 משחקי ליגה בהאמרבי, והוא לא המועמד היחיד לחזק את ההתקפה של אליניב ברדה. על הפרק גם מלך השערים של האקן (12 ב-12 משחקי ליגה), אלכסנדר ירמייף, שזוכה להתעניינות גם מהליגה הטורקית.
בינתיים, רמזי ספורי שפרק את הכתף לפני סיום מחנה האימונים בפולין, יעבור הבוקר את בדיקת ה-MRI שתקבע האם קיים נזק חמור יותר. ספורי ייבדק גם אצל רופא הפועל ב"ש, ד"ר אלקרינאוי, ואחרי התוצאה יידעו השחקן ואנשי המועדון מה הפיתרון הטוב ביותר כדי להחלים בצורה מלאה.
כאמור, לפי ההערכה הראשונית, ההיעדרות של ספורי צפוי להיות בין שבועיים לחודש, אבל מאחר וזאת הפריקה השנייה שלו, קיים חשש לנזק משני שעשוי לחייב התערבות כירורגית, מה שיוביל לתהליך החלמה ארוך יותר. בב"ש מחזיקים אצבעות ומקווים לחדשות טובות מכיוון ספורי, שטוען שהוא חש טוב יותר.
אחר הצהריים, ואחרי ששחקני הפועל ב"ש קיבלו יום חופש לאור הנחיתה המוקדמת בישראל, יחלו בקבוצה בהכנות לקראת אלוף האלופים במוצאי שבת נגד מכבי חיפה. עוד קודם לכן ייערך אימון הפתיחה החגיגי לעיני הקהל בבית האדום.
3 צפייה בגלריה
אליניב ברדה
אליניב ברדה
אליניב ברדה
(לילך וויס-רוזנברג)
בנושא אחר, חברת “אביסרור משה ובניו”, שמלווה את הקבוצה למעלה משני עשורים תמשיך לתת חסות למועדון. ההסכם נחתם בין מנהלי החברה, אלי, ג'קי ויורם אביסרור, לבין הנהלת המועדון במה שימשיך שותפות ארוכת שנים בין חברת הבנייה להפועל באר שבע. במסגרת החסות שם החברה יופיע בחלקה התחתון של גב חולצת המשחק הרשמית.
מנכ"ל הפועל באר שבע, עו"ד גיא פרימור, בירך: "אני מברך על חתימת ההסכם שממשיך את התמיכה רבת השנים של חברת אביסרור משה ובניו. זכינו שאנשים כמו אלי, ג'קי ויורם מלווים את המועדון וממשיכים את המסורת באהבה גדולה ומתוך אמונה ורצון אמיתיים בהצלחת הקבוצה".
מנכ"ל חברת אביסרור משה ובניו, אלי אביסרור סיפר: "כבר שני עשורים שאנחנו תומכים בקבוצת הכדורגל הפועל ב"ש. אנו גאים להיות חלק מהקבוצה מתחילת דרכה המקצועית. אנו רואים בעיר באר שבע כבית שלנו ולכן אנו תורמים רבות לעיר. החסות לקבוצת הכדורגל היא חלק מזה, היא נובעת מהרצון לתרום לקהילה ולקדם את הספורט בעיר כאוהדים וכתושבי באר שבע".
3 צפייה בגלריה
אלונה ברקת, אלי אביסרור, ג'קי אביסרור ויורם אביסרור
אלונה ברקת, אלי אביסרור, ג'קי אביסרור ויורם אביסרור
אלונה ברקת, אלי אביסרור, ג'קי אביסרור ויורם אביסרור
(האתר הרשמי של הפועל ב"ש)