1 צפייה בגלריה
ראפיניה מוצג בברצלונה
ראפיניה מוצג בברצלונה
ראפיניה מוצג בברצלונה
(הטוויטר הרשמי של ברצלונה)
ניצחה את צ’לסי: אחרי מרדף ממושך ברצלונה הודיעה היום (רביעי) בצהריים שהגיעה לסיכום עם לידס בנוגע להחתמת ראפיניה. הקיצוני הברזילאי ינחת במהלך היום בקטלוניה כדי לעבור את הבדיקות ובכך להשלים את העסקה כדי שיוכל להצטרף לאימונים וכנראה יוצג רשמית בסוף השבוע.
לפי ההערכות, ברצלונה אמורה לשלם ללידס 58 מיליון אירו, אם כי הסכום עשוי לגדול עד ל-67 מיליון בהתאם לבונוסים במסגרת החוזה. ראפיניה עצמו יחתום בבארסה עד קיץ 2027 ולפי ההעברות שכרו יהיה 6 מיליון אירו בשנה. לידס הייתה מעדיפה שהברזילאי יעבור לצ'לסי אחרי שהושגו כבר הסכמות בין המועדונים בסכום גבוה יותר, אבל לכל אורך המו"מ הוא היה נחוש להגיע לבארסה וגם סוכנו - דקו ששיחק בקאמפ נואו - תרם לכך.
ומה קורה בגזרת רוברט לבנדובסקי? כצפוי, ברצלונה הגישה את ההצעה החדשה לבאיירן מינכן תמורת החלוץ הפולני: 50 מיליון אירו בנוסף לבונוסים, כך לפי דיווח בצרפת. מדובר בסכום שקרוב יותר למה שדרשו הבווארים אחרי שדווח בימים האחרונים כי הם רוצים 50 מיליון אירו ועוד 10 מיליון בבונוסים. עם זאת, בקטלוניה דווח שכעת באיירן דורשת שבכיר בבארסה יתייצב במינכן אם הם רוצים לסגור את העסקה. בינתיים לבנדובסקי חזר לאימוני באיירן הבוקר.
גם ז'ול קונדה על הפרק ובתקשורת הקטלונית מדברים על סכום של 35-40 מיליון אירו בנוסף לממפיס דפאיי שיעבור לסביליה במסגרת העסקה. ההולנדי כמובן צריך לתת את הסכמתו לכך.
בינתיים, בארסה תקיים ב-20:00 את משחק ההכנה הראשון שלה לעונה הקרובה מול אולוט מהליגה הרביעית. פרנק קסי נכלל בסגל של צ'אבי ואמור לערוך בכורה לא רשמית, גם פדרי יעמוד לרשות המאמן אחרי שהחלים מהפציעה. בסגל, בין היתר, גם מיראלם פיאניץ', אנסו פאטי, פייר אמריק אובמיאנג ועבדה. אנדראס כריסטנסן לא ישחק, כמו גם אוסמן דמבלה שעדיין לא חתם על החוזה. הצרפתי אמור לחתום בקרוב ולפי הדיווחים הכל כבר מוכן וההודעה הרשמית תגיע השבוע.
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.