3 צפייה בגלריה
ניר קלינגר
ניר קלינגר
ניר קלינגר
(עמרי שטיין)
אחרי שסיימה ב-0:0 מאכזב מול הפועל עכו, הפועל חיפה תיקנה הערב (חמישי) את הרושם וניצחה 0:1 את הפועל אום אל פאחם מהליגה הלאומית, משער של גידי קאניוק. בקבוצה מהכרמל מאמינים שככל שיעבור הזמן וההרכב יתגבש, ניתן יהיה להציג קבוצת כדורגל משכנעת וטובה יותר מזו של העונה הקודמת.
את משחק האימון, הקבוצה פתחה בהרכב הבא: אוהד לויטה, דור מלול, אנדריי מירון, ניסו קפילוטו, דינו שטיגלץ, עמית מאיר, לאנדרו סילבה, ניקיטה מוטפאן, קוואמי קויי, חנן ממן, ואלון תורג'מן.
המחצית הראשונה הסתיימה בתיקו מאופס, עף אף מספר מצבי הבקעה משמעותיים מצד החיפאים. במחצית החליפו גידי קאניוק, גל אראל ושובל גוזלן את סילבה, ממן ותורג'מן. בהמשך נכנסו דניאל בניש, ירין סרדל, ספיר איטח, עלי כיאל, דודי טויטו, יובל חליבה, שניר טליאס דודו אלטרוביץ ושגיא דרור. את שער הניצחון כבש גידי קאניוק בדקה ה-58, מבעיטה חזקה לרשת העליונה מתוך הרחבה, אחרי פריצה משמאל של קוואמי קווי. בהמשך עצר שוער אום אל פחם שתי בעיטות מסוכנות של שגיא דרור, שייצא עם הקבוצה למחנה. כאמור, בסיום – 0:1 להפועל חיפה.
3 צפייה בגלריה
גידי קאניוק
גידי קאניוק
גידי קאניוק
(עמרי שטיין)
כרגע, עושה רושם שהבעיות המרכזיות של הפועל חיפה הן בהגנה. כאב הראש העיקרי מגיע מעמדת המגן הימני. שחקן הרכש איליה מרקובסקי רק הספיק להתאמן במשך שבועיים והוא סובל משבר מאמץ וינוח מספר שבועות. במצב כזה ועד שיחזור, הקבוצה תצטרך להישען על הקפטן דור מלול שינסה לחזור לכושרו הטוב בעונה הקרובה.
במצב כזה, ובהנחה שמרקובסקי לא יתאושש בזמן, ניר קלינגר יצטרך להביא מגן ימני נוסף. בעיה נוספת היא במרכז ההגנה. חזרתו לכושר משחק של לואי טאהא מוטלת בספק אחרי שהבלם התאושש מפציעה ארוכה וחוזר בהדרגה לאימונים. להפועל חיפה יש את ניסו קפילוטו הוותיק כאלטרנטיבה ראויה לשחק במרכז ההגנה, כל זאת בתנאי שקפילוטו יחזור להציג את אותה יכולת מלפני שנתיים.
3 צפייה בגלריה
שובל גוזלן ולואי טאהא
שובל גוזלן ולואי טאהא
שובל גוזלן ולואי טאהא
(עמרי שטיין)
לאחר המחנה בקפריסין ושלושת משחקי ההכנה, יוחלט אם לצרף בלם נוסף. קלינגר יגבש לקראת המחנה את הסגל שעומד לרשותו ואמור להודיע למספר שחקנים על שחרורם מהסגל.