3 צפייה בגלריה
פרנזי פיירו נוגח
פרנזי פיירו נוגח
פרנזי פיירו נוגח
(האתר הרשמי של מכבי חיפה)
פרנזי פיירו שחקן הרכש החדש של מכבי חיפה יהיה בכל מקרה אחד הזרים המסקרנים בליגת העל בעונה הקרובה והיום (שישי) החלוץ התראיין לאתר הרשמי של המועדון הירוק וסיפר קצת על קבוצתו החדשה, החברים, המשפחה, השאיפות וכו’.
איך אתה מרגיש במכבי חיפה? “אני מרגיש טוב, יש לנו קבוצה של בחורים טובים עם הרבה כישרון. עברתי את האימונים הראשונים שלי עם כל הקבוצה. אני ממש שמח להכיר את כל השחקנים, כך שאני מרגיש טוב”.
מה שמעת על מכבי חיפה? “זה המועדון הכי גדול בישראל. אני יודע שהם שיחקו בליגת האלופות. שמעתי על האוהדים, הם מגיעים למשחקים עם הרבה תשוקה והם משוגעים על המועדון, שזה טוב. בתקווה אני אשמע אותם צועקים את השם שלי הרבה בעונה הקרובה”.
3 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
ברק בכר
(עמרי שטיין)
איזה שחקן אתה? “אני יכול להגיד שאני שחקן שלם. יש הרבה דברים שאני יכול לעשות על המגרש. אני פיזי ומהיר לסוג השחקן שאני. אני הכי אוהב להיות ברחבה”.
מה הדבר הכי חשוב כשאתה משחק? “להבקיע, זה הדבר הכי חשוב ואנסה לעשות זאת כמה שיותר וגם שהקבוצה תנצח, אלו שני הדברים הכי חשובים למעשה”.
ספר על החיים האישיים שלך. ”כרגע כל המשפחה שלי בארצות הברית. בתקווה שיהיו יכולים לבקר אותי בקרוב”.
3 צפייה בגלריה
פרנזי פיירו
פרנזי פיירו
פרנזי פיירו
(האתר הרשמי של מכבי חיפה)
מה השאיפות במועדון? ”לזכות באליפות ולהגיע הכי רחוק שאפשר בליגת האלופות, שזה המפעל הכי חשוב בעולם. אם נמשיך לעבוד ככה כמו עכשיו אני בטוח שנגיע רחוק, יהיו לנו יותר סיכויים להצליח וזה יגרום אושר לקהל”.
האם הכרת את החברים לקבוצה, אגב כבר ביקרת בחיפה? ”אני מתחיל להכיר את כולם, לדעת מה הם אוהבים ואיך הם מתאמנים. כל יום לומדים משהו חדש על השחקנים שזה חשוב. עוד לא ביקרתי בעיר, אבל יהיה לי עוד הרבה זמן לעצמי ולטייל באזורים בעיר”.