2 צפייה בגלריה
יונתן קפיטולניק
יונתן קפיטולניק
יונתן קפיטולניק
(רויטרס)
יונתן קפיטלוניק יתחרה בגמר הקפיצה לגובה באליפות העולם. על אף שנפצע אמש (שישי) במהלך המוקדמות באורגון, כאשר רשם הישג מרשים לאחר שהעפיל לגמר העולמי היוקרתי, האתלט הישראלי נבדק לאחר הופעתו ונמצא כי הוא סובל מהתכווצות שרירים קלה כך שאין מניעה שימשיך להתחרות.
כזכור, קפיטולניק בן ה-19 עלה לגמר אליפות העולם בתחרות הקפיצה לגובה לאחר שבשלב המוקדמות עבר רף של 2.28 מטרים וסיים במקום השמיני. במהלך הקפיצה האחרונה שלו קפיטולניק נפצע ברגלו השמאלית, הרגל עליה הוא מנתר, והתקשה לקום מהמזרן משום שסבל מכאבים.
לאחר שהופיע במוקדמות באורגון, קפיטולניק טופל ונבדק על ידי הפיזיותרפיסטית מיה קלה בנצור. בסיום הבדיקות, בצוות הרפואי של המשלחת נרגעו והבינו כי מדובר בהתכווצות קלה, ככל הנראה בגלל מחסור במלחים משום שלא שתה מספיק נוזלים, כך שהוא צפוי להתאושש עד לגמר שיתקיים בלילה שבין שני לשלישי בשעה 3:45 לפנות בוקר שעון ישראל.
קפיטולניק, היהלום בן ה-19 של האתלטיקה הישראלית, רשם את אחד מההישגים הגדולים ביותר בקריירה הקצרה שלו. לראשונה מאז 1997 יהיה בגמר העולמי קופץ ישראלי, כאשר לפניו הופיע במעמד קונסטנטין מטוסביץ’ והוא גם זה שמחזיק במשך 22 שנה בשיא ישראל שעומד על 2.36 מטר. עד כה, קפיטולניק עבר רף של 2.30 מטר והוא ינסה לשפר את התוצאה הזו בגמר באורגון כבר באליפות העולם הראשונה שלו.
2 צפייה בגלריה
יונתן קפיטולניק באליפות העולם באורגון
יונתן קפיטולניק באליפות העולם באורגון
יונתן קפיטולניק באליפות העולם באורגון
(רויטרס)