2 צפייה בגלריה
משי רוזנפלד
משי רוזנפלד
משי רוזנפלד
(איגוד הג'יו ג'יטסו)
הישג לנבחרת הג׳יו ג׳יטסו הישראלית במסגרת משחקי העולם בארצות הברית. נבחרת הג׳יו ג׳יטסו של ישראל, השיגה לא פחות מחמש מדליות במסגרת המשחקים היוקרתיים, כאשר כל אחד מנציגי המשלחת חזר עם מדלייה.
משחקי העולם נחשבים לאולימפיאדה של הענפים שאינם אולימפיים. משי רוזנפלד התחרתה בקטגוריית עד 57 ק״ג זכתה בזהב, רוני ניסימיאן השתתפה בקטגורית עד 63 ק״ג וזכתה בכסף, נמרוד ריידר בקבוצת עד 77 ק״ג זכה בזהב, ויקי דבוש זכה במדליית הארד בקטגוריית עד 69 ק”ג וסער שמש עד 85 ק״ג זכה אף הוא בארד.
ארז אלראי, יו״ר איגוד הג׳יו ג׳יטסו, מסר: ״הישג מדהים זה הוא תוצאה של עבודה קשה של כחמש שנים. אני גאה בכל ספורטאי הנבחרת והצוות המקצועי. אני רוצה להודות להנהלת התאחדות אילת על התמיכה”.
הישג ישראלי נוסף במשחקי העולם הגיע ממרון ויסמן ועדי הורביץ שזכו במדליית הארד. השניים התחרו הלילה בבירמינגהם בתרגיל הדינאמי עליו קיבלו ציון של 28.250 נק׳ ובתרגיל הבלאנס (28.610 נק׳), ובטיחו את מקומם בגמר ושם סיימו כאמור במקום השלישי עם 26.270 נק׳.
2 צפייה בגלריה
מרון ויסמן ועדי הורביץ
מרון ויסמן ועדי הורביץ
מרון ויסמן ועדי הורביץ
(איגוד ההתעמלות)
מחר תעלה להתחרות השלשה שכוללת את ענבל זיתוני, ניקול אילייניק ומשי הורביץ, ומחר בלילה הרביעיה של ליאור בורדין, אמיר דאוס, תומר אופיר וחן בנוז תחתום את תחרויות האקרובטיקה במשחקים.