4 צפייה בגלריה
ברק אברמוב
ברק אברמוב
ברק אברמוב
(נעם מורנו)
ברק אברמוב לא אחראי לפי שעה על הרכש שבית"ר ירושלים מחתימה. מי שמקבל את ההחלטות הוא משה חוגג, הוא זה גם שנתן אור ירוק להחתמת דנילו אספרייה בקבוצה. אברמוב העביר מסר לאנשי הקבוצה: “אני לא יודע מה אתם עושים. אני לא עומד מאחורי הרכש וצירוף השחקנים, כי אני לא בקבוצה”.
חשיפת ONE על כך שבעיריית ירושלים התקבלה החלטה סופית לא לתת ערבות לבית"ר ירושלים ואברמוב להלוואה כספית כפי שביקשו, גרמה לרעידת אדמה סביב הקבוצה. הקבוצה מהבירה ואברמוב לא ידעו על כך, עד הפרסום בשעה 16:30 ב-ONE.
אברמוב לקח את השבת לעשות חושבים ולקבל החלטות. הוא בודק עוד אופציות נוספות, כאשר אם יקבל אור ירוק הוא יישאר בתמונת הרכישה, אבל אם זה לא ילך הוא עשוי להודיע: “תודה רבה, אני יורד מסיפור הרכישה. בהצלחה לקבוצה”.
4 צפייה בגלריה
ברק אברמוב
ברק אברמוב
ברק אברמוב
(רדאד ג'בארה)
בקבוצה הנוספת שרוצה לרכוש את הקבוצה מהבירה בראשות ג'ושוע ג'ייקובי, ששי יעקב ואילן צדקה עוקבים גם אחר המתרחש ועשויים לקיים שיחה בצאת השבת, אם יבינו שהם חוזרים שוב לסיפור הרכישה. אגב ניסיון לאחד בין קבוצת אברמוב לזו של ג'ייקובי לא ילך, כפי שהגדירו גורמים סביב הקבוצות: "יכול להיות קברניט אחד לספינה, אי אפשר כמה במיוחד במצבה כיום של בית"ר".
הסיפור הגדול הוא משה חוגג. הוא רוצה למכור את הקבוצה רק לאברמוב והוא לא מעוניין בקבוצה של ג'ייקובי. העובדה היא שעם אברמוב הוא דיבר לא מעט פעמים, כאשר עם ג'ייקובי הוא דיבר רק פעם אחת לפני חודשים.
אגב, מבחינת אברמוב, חוגג יכול להשפיע על הרכישה אם יודיע שהוא לוקח על עצמו את החוב שיש כלפי שותפיו בסינגולריטים לפיו הקבוצה צריכה לשלם סביב ה-6-7 מיליון שקל . אם יוריד את זה מהקבוצה וגם ייקח איתו את התשלום לנאמן, עו"ד יצחק יונגר, בסך של כ-1.755 מיליון שקל, הסכום יתקרב יחד לאזור ה-10 מיליון שקלים וזה דרמטי עבור הקבוצה ומי שייקח אותה.
4 צפייה בגלריה
ג'ושוע ג'ייקובי
ג'ושוע ג'ייקובי
ג'ושוע ג'ייקובי
(יח"צ)
בינתיים גם החלטת המשטרה היא שלא לאשר את העברת הקבוצה, עד שלא תדע למי הולך בדיוק הכסף, כשהיא לא מסתפקת בצד ג' כפי העבירו לה. חוקרי להב 433 רוצים לדעת לאן הולך כל שקל ובכוונתם לבדוק ולעקוב מקרוב אחרי מה שקורה. כל זה מוסיף עוד מכשולים בפני הקבוצה.
תוסיפו לכך שמליאת הרשות לבקרה, צפויה להתכנס מחר (ראשון), כפי שפרסמנו לראשונה ב-ONE, וצפויה להודיע על ההחלטה להוריד את הקבוצה לליגה הלאומית בגלל שלא עמדה בתנאים של הגשת התקציב כפי שנדרשה לעשות ובהתאם ללוחות הזמנים שנקבעו.
4 צפייה בגלריה
משה חוגג
משה חוגג
משה חוגג
(חגי מיכאלי)
בגלל כל ההתפתחויות עם החלטת העירייה, ההחלטה שהמשטרה צפויה מחר להודיע על כך רשמית, מביאים לכך שבית"ר לא תוכל להציג מחר בפני מליאת הרשות לבקרה חדשות לטובה שיניחו את אנשי המליאה.
אגב, ההחתמה של השחקנים והשקט בו נמצא חוגג הביאו גורמים סביב הקבוצה לומר: “חוגג מתנהל עם ביטחון לגבי הקבוצה, האם הוא ישלוף שפן של הרגע האחרון כפי שבינואר העבירו לקבוצה הלוואה?”.