1 צפייה בגלריה
רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי
(רויטרס)
בבאיירן מינכן עשו הכול כדי להשאיר את רוברט לבנדובסקי אצלם ודרשו מברצלונה סכומים מוגזמים, אבל בסופו של דבר עסקת הפולני לקטלונים נסגרה באופן רשמי תמורת 45 מיליון אירו וחמישה נוספים בבונוסים, סכום לא מבוטל עבור שחקן שיהיה בן 34 בחודש הקרוב. המכירה של החלוץ הפכה ליקרה ביותר בהיסטוריה של אלופת גרמניה.
לבנדובסקי עבר את דוגלאס קוסטה, שהיה עד כה השחקן שנמכר מבאיירן בסכום הגבוהה ביותר, כשעבר ליובנטוס בעונת 2018/19 תמורת 40 מיליון אירו. במקום השלישי מאטס הומלס, שנמכר בחזרה לדורטמונד ב-2019 תמורת 30.5 מיליון אירו. חשוב להזכיר שהפולני גם הגיע לבאיירן בחינם מדורטמונד, כך שמעבר למאות השערים שכבש, אין ספק שמדובר ברווח אדיר.
במקום הרביעי ברשימה נמצא טוני קרוס שנמכר לריאל מדריד תמורת 25 מיליון אירו בלבד. אוון הרגריבס שכבר הספיק לפרוש נמכר אף הוא תמורת 25 מיליון אירו למנצ’סטר יונייטד. טיאגו אלקנטרה הבא בתור עם 22 מיליון אירו שעברו לבאיירן מינכן מליברפול תמורתו.
בינתיים, בספרד מדווחים שלבנדובסקי, ששוהה כעת במיורקה, כבר לא יכול לחכות להתאמן עם חבריו החדשים ויגיע כבר היום למיאמי כדי להצטרף למחנה. האימון הראשון שלו בבארסה צפוי לקרות כבר מחר, אך זה יתקיים בדלתיים סגורות. צ’אבי שואף שהבכורה של השחקן תהיה בעוד שבוע בדיוק נגד ריאל מדריד בלאס וגאס.
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.
בארסה מחכה: צפו בלבנדובסקי נפרד מבאיירן