1 צפייה בגלריה
רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי
(רויטרס)
אחרי שהעסקה בין באיירן מינכן לברצלונה נסגרה, רוברט לבנדובסקי יצטרף לסגל של צ’אבי שיטוס למחנה אימונים בארצות הברית בתחילת השבוע הקרוב. הקטלונים יגיעו תחילה למיאמי ובהמשך ללאס וגאס, כאשר לא מן הנמנע שכבר ב-20 לחודש הפולני יצפה בקרוב בחבריו משחקים מול אינטר מיאמי במפגש הכנה. השאיפה של צ’אבי היא שחלוץ הרכש יערוך בכורה לא רשמית מול ריאל מדריד בלאס וגאס ב-24 ביולי.
הכוכב עשוי שלא להגיע פיזית לברצלונה עד אחרי מחנה האימונים, כאשר הוא צפוי לטוס קודם כל למיורקה שם משפחתו עדיין שוהה, ולאחר מכן למיאמי כדי לעבור את הבדיקות הרפואיות. בבאיירן מינכן כבר אישרו רשמית שהשחקן עוזב, והכול מצביע על כך שביום שני הוא ינחת במיאמי.
הכוכב יצטרף לסגל הקיים שכולל את אוסמן דמבלה שחתם לאחרונה על חוזה חדש, ראפיניה שהצטרף רשמית ופרנקי דה יונג, שעל רקע השמועות שיעזוב למנצ’סטר יונייטד נכלל בכל זאת בסגל. חמישה שחקני הקבוצה הראשונה קיבלו מצ’אבי מסר ברור שעליהם לעזוב – ונותרו מחוץ לסגל לארצות הברית.
מדובר במרטין בריית’ווייט, אוסקר מינגסה, סמואל אומטיטי, ריקי פוץ’ ונטו. ה”לא רצויים” של צ’אבי, אם תרצו. בארסה רוצה שהם יעזבו בהקדם האפשרי, אך כולם מחזיקים בחוזה וגם השחקנים צריכים להראות נכונות. בניגוד לציפיות, מיראלם פיאניץ’ שחזר מהשאלה בבשיקטאש הצליח לעשות רושם טוב על המאמן החדש ונכלל בסגל שייצא למחנה בארה”ב.
בתוך כך, לאור בעיות עם הדרכון שלו, צ’אבי לא יטוס לארצות הברית עם שאר שחקני ברצלונה. הסיבה לכך היא שהמאמן ביקר באיראן, ולפיכך יצטרך אישור מיוחד מהקונסוליה לנחות בארה”ב.
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.