2 צפייה בגלריה
כריסטוף גאלטייה
כריסטוף גאלטייה
כריסטוף גאלטייה
(רויטרס)
שבועות ספורים לאחר שנכנס לתפקידו כמאמנה החדש של פאריס סן ז'רמן, כריסטוף גאלטייה התפנה להעניק ראיון לכלי תקשורת במולדתו ושיתף על היחסים עם ליאו מסי וניימאר, השמועות על זינדין זידאן והמטרות לעונה הקרובה.
המאמן נשאל מתי התחילו השיחות שלו עם המועדון והשיב: “לא מעט שבועות לפני הגעתי הרשמית. היו לי שיחות עם לואיס קמפוס, אבל גם עם נאסר אל חלאיפי שהבטיח לי שאהיה מאמן פ.ס.ז' לעתיד.
גלאטייה נשאל על השמועות שזינדין זידאן היה מועמד לקבוצה לפניו ואמר: "אני רוצה להסיר את הנושא הזה. ‘זיזו’ זה ‘זיזו’, יש לו רקורד מדהים. זיזו הוא ייחודי. אבל הדבר החשוב ביותר היה שהנשיא אמר לי שאהיה המאמן הבא של הקבוצה, לא פקפקתי לרגע”.
2 צפייה בגלריה
זינדין זידאן
זינדין זידאן
זינדין זידאן
(רויטרס)
המאמן נשאל איך יגיב אם ניימאר יאחר לאימוני הקבוצה וענה: "אבל למה ניימאר? זה משהו שקורה בכל חדרי ההלבשה, פה פשוט יש לזה הד בין-לאומי. יהיו כללים שיקבעו ושאני אעשה אקבע, יהיה השחקן אשר יהיה, אם אין לו סיבות מוצדקות לא לכבד אותם, הוא יזוז הצידה”.
הצרפתי נשאל על מסי והשיב: “עבורו זה חיים חדשים כאן, חיי משפחה חדשים, חיי שחקן חדשים. צריך לתת הרבה כבוד למי שאומר בגיל 34 ‘אני רוצה משהו אחר’, לא כולם מסוגלים לעשות זאת. כמובן, יש תקופת הסתגלות. כל עולם יודע למה הוא מסוגל".