1 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
(רויטרס)
עתידו של כריסטיאנו רונאלדו עדיין לא ידוע, אבל מה שבטוח הוא שהפנומן רוצה לעזוב את מנצ’סטר יונייטד בקיץ. הכוכב מאמין שהיעד האידאלי עבורו יהיה באיירן מינכן, בעיקר לאור האפשרות לזכות בתארים ולהתחרות בליגת האלופות. אחרי שדחה הצעות מערב הסעודית וה-MLS, הפורטוגלי עושה כל שביכולתו כדי לגרום למעבר לקרות.
כשהשמועות על באיירן צצו תחילה, דאגו ראשי באיירן לדחות אותן בטענה שלקבוצה יש את רוברט לבנדובסקי. כעת, לאחר שמעברו של הפולני לברצלונה נסגר וכשאין מחליף ראוי באופק, CR7 עשוי להיות הפתרון המושלם לטווח קצר, כשהגרמנים יוכלו להציע לו חוזה לעונה פלוס אופציה ובינתיים לחפש מחליף צעיר יותר לטווח הארוך.
העיתונאי פבריציו רומאנו טוען שז’ורז’ה מנדש, סוכנו של הכוכב, “יתעקש עד הסוף” עם באיירן, שעשויה להפוך את עמדתה, למרות שזה לא יהיה פשוט. אחד האתגרים יהיה כמובן נושא המשכורת של רונאלדו, שהרוויח קרוב ל-500 אלף ליש”ט בשבוע ביונייטד, אבל לפי הדיווחים האחרונים החלוץ בן ה-37 מוכן לקצץ בשכרו על מנת להתחרות בליגת האלופות בעונה הקרובה.
לפי דיווחים נוספים המאמן יוליאן נגלסמן “כבר נתן אור ירוק לצירוף CR7” במקרה שלבנדובסקי עוזב, ומנדש ש”לא יקבל ‘לא’ כתשובה” מנסה כעת לסגור את המהלך. אחיו של הכוכב סימן ‘לייק’ על פוסט באינסטגרם שמאשר שהמעבר של הפולני לברצלונה קרוב, עסקה שכאמור יש לה השפעה ישירה על הגעה של הפורטוגלי למינכן.
בינתיים, המנהל המקצועי של הבווארים חסן סליהמיצ’יץ’ אמר היום בראיון בגרמניה: “יש לי כבוד גדול לכריסטיאנו, להצלחה שלו ולקריירה שלו, אבל שוב – מעברו לא היה על הפרק מבחינתנו, וגם כרגע זה לא על הפרק”. מנדש כאמור עדיין מנסה לדחוף לכך, למרות שעמדתה של באיירן בינתיים ברורה.
ב’לאקיפ’ בינתיים פורסם כי באיירן מגלה עניין במחליף אחר ומפתיע במיוחד עבור לבנדובסקי, מתייס טל מראן הצרפתית, חלוץ בן 17 בלבד. השחקן מייצג את הנבחרות הצעירות של צרפת ורשם רק מספר דקות בודדות בקבוצה הבוגרת בעונה שעברה. ההצעה הראשונה בסך 22 מיליון אירו נדחתה, אך באיירן עשויה לנסות לשפר אותה בקרוב.