1 צפייה בגלריה
אורי דהן וניקיטה רוקאביצה באימון
אורי דהן וניקיטה רוקאביצה באימון
אורי דהן וניקיטה רוקאביצה באימון
(האתר הרשמי של מכבי חיפה)
מכבי חיפה תשחק הערב (שבת, 20:30) מול הפועל באר שבע במשחק אלוף האלופים. ההתמודדות תפגיש בין הירוקים שמחזיקים בתואר אלופי המדינה לבין האדומים מבירת הנגב, שהם מחזיקי הגביע. מאוויס צ’יבוטה לא נכלל בסגל של ברק בכר, כאשר ניקיטה רוקאביצה פותח בחוד ועורך בכורה מחודשת.
הרכב מכבי חיפה: ג’וש כהן, דניאל סונדגרן, שון גולדברג, בוגדן פלאניץ’, פייר קורנו, נטע לביא, עלי מוחמד, מחמוד ג’אבר, דולב חזיזה, עומר אצילי וניקיטה רוקאביצה.
הרכב הפועל ב”ש: עומרי גלזר, הלדר לופס, חאתם עבד אלחמיד, מיגל ויטור, אור דדיה, שי אליאס, מריאנו בריירו, אנדרה מרטינש, דור מיכה, רותם חטואל ויוג’ין אנסה.
אחרי שחגגו אליפות בשתי העונות האחרונות, עם משחקם הראשון העונה אוהדי מכבי חיפה הסתערו על הכרטיסים ואזלו כל 27 אלף הכרטיסים שהוקצו למשחק, כאשר מצד הדרומיים עתידים להיות כאלף אוהדים בלבד. המועדון הירוק ביקש ממי שאינו מחזיק בכרטיס, לא להתקרב לתחומי סמי עופר.
מכבי חיפה תנסה לחגוג את התואר הראשון של העונה, כשבהמשך השבוע ביום רביעי תחכה לחבורה של ברק בכר המשוכה הקשה יותר עם המשחק הראשון מול אולימפיאקוס במסגרת הסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות.
המועדון מהכרמל מגיע אחרי צמד משחקי אימון בהולנד ובהם חניכיו של ברק בכר הפסידו פעמיים 1:0, למכלן הבלגית כשספגו שער בדקה ה-92, ולאחר מכן נכנעו 1:0 לוויטסה המקומית, כל זאת אחרי שהתחזקו במגן הימני ינון אליהו, המגן הימני השבדי דניאל סונדגרן, המגן השמאלי הצרפתי פייר קורנו וחלוץ נבחרת האיטי, פרנזי פיירו.
מנגד, הקבוצה של אליניב ברדה שבה ממחנה אימונים בפולין ובו קיימה ארבעה משחקי הכנה, בהם ניצחה 1:4 את וולנטרי הרומנית, הפסידה 1:0 לוויסלה קראקוב ו-2:1 לקראקוביה המקומיות וקינחה עם ניצחון 1:4 על קרמיוטיסה הקפריסאית, כשהיא מחוזקת בחלוץ הישראלי הוותיק, תומר חמד.