2 צפייה בגלריה
נבחרת העתודה בכדוריד
נבחרת העתודה בכדוריד
נבחרת העתודה בכדוריד
(צילום: הדר ואן קולא איגוד הכדוריד)
נבחרת העתודה של ישראל בכדוריד פתחה היום (שבת) בניצחון 26:32 על לוקסמבורג את הופעותיה בטורניר אליפות אירופה עד גיל 20 בדרג ב’. המטרה בטורניר שנערך בבולגריה היא להשיג את המקום הראשון ולהעפיל לשלב בית המוקדמות לאליפות העולם עד גיל 21. מחר ייערך המשחק השני של העתודה מול בריטניה כשבימים רביעי וחמישי הנבחרת הישראלית תפגוש את יוון וליטא החזקות למשחקי ההכרעה.
נבחרת העתודה פתחה את המשחק מול לוקסמבורג לא טוב, ומצאה את עצמה בפיגור 4:1. נדב כהן, אור לוי ותום ליבוב החזירו את הנבחרת למשחק ורואי סולומון קבע מהפך, והעלה ליתרון ראשון 7:8 (16'). משם הייתה רק נבחרת אחת על המגרש כשתוצאת המחצית נקבעה לטובת ישראל, 11:18.
ליאל גדז', שוערה של הפועל אשדוד הציג יכולת טובה (9 עצירות בסה"כ). אור לוי העלה ליתרון שיא, 14:24 ובשלבי הסיום לוקסמבורג כבר צימקה את הפיגור למינוס 4 שערים בלבד, אבל עצירת פנדל של ניר אדרי, ושערים של אור לוי ורואי סולומון חתמו את תוצאת המשחק, 26:32.
2 צפייה בגלריה
נבחרת העתודה היום מול לוקסמבורג
נבחרת העתודה היום מול לוקסמבורג
נבחרת העתודה היום מול לוקסמבורג
(צילום: באדיבות איגוד הכדוריד בבולגריה)
אור לוי נבחר בסיום למצטיין עם 10 שערים (5 מהם מהשדה, 5 בפנדלים, ועוד 6 אסיסטים). נדב כהן סיים עם 6, אור ממן עם 5 (במאה אחוזים), תום ליבוב ורואי סולומון 3 כ"א, רועי ליבגוט 2, אסף אוחיון, אלון שולמן ושון סולומון 1 כ"א.