2 צפייה בגלריה
עומר אצילי
עומר אצילי
עומר אצילי
(רדאד ג'בארה)
מכבי חיפה ועומר אצילי סיימו הערב (שבת) באכזבה את המשחק הרשמי הראשון שלהם העונה, הירוקים מהכרמל ועומר אצילי הפסידו בפנדלים להפועל באר שבע ואיבדו שני תארים כבר בפתיחת העונה. אגב, הכוכב שכבש שער גדול כבר בפתיחת המשחק החמיץ פנדל במהלך הדו-קרב.
“תמיד איכשהו באר שבע בחיים נגדנו, החמצתי פנדל וזה מבאס, אבל מסתכלים על יום רביעי. השער מרגיש מדהים, כמובן שרציתי להתחיל את העונה כמו שצריך. הגול הוא כיף גדול ואני מקווה להמשיך במומנטום של שנה שעברה”, אמר אצילי.
“לא הרגשתי שהם היו טובים יותר במחצית השנייה, אבל ירדנו ביכולת. בהתחלה לחצנו ויכול להיות שאיבדנו אנרגיה, אבל מסתכלים קדימה, יש משחק חשוב ברביעי. הטראש טוק עם גלזר? הוא אמר ‘כמה אתה יכול להבקיע נגדי?’ וכנראה שזה עבד לו הפעם. המטרה היא להצליח, להגיע כמה שיותר רחוק בליגה ובאירופה. אני נהנה פה.
2 צפייה בגלריה
עומר אצילי
עומר אצילי
עומר אצילי
(עמרי שטיין)
אני לא חושש מהגעת ערן זהבי, זה מכניס עניין לליגה, כולם יודעים איזה דומיננטי הוא, חובת ההוכחה עלינו להמשיך, אם נמשיך לשחק כמו שאנחנו יודעים בעזרת השם נעשה את זה. הייתי כבר פעמיים בחו”ל, אני יודע את הקשיים שלי שם, אבל טוב לי פה מאוד, אני שמח להישאר ולשחק והשאיפה היא להצליח במכבי חיפה. כנראה אסיים את הקריירה בישראל”.