4 צפייה בגלריה
פרנזי פיירו
פרנזי פיירו
פרנזי פיירו
(עמרי שטיין)
"אנשים ממהרים לשפוט ולהעביר ביקורת, אבל שוכחים שפלאניץ' היה יותר גרוע מפיירו כאשר הגיע", כך אמרו במכבי חיפה על חלוץ הרכש שספג ביקורות אחרי שהחמיץ לקראת הסיום ולא הצליח לכבוש גם בפנדל החמישי והמכריע בדרך להפסד 4:3 מהנקודה הלבנה להפועל ב"ש באלוף האלופים. "צריך לתת לפיירו את הזמן להתאקלם", הוסיפו בחיפה, "יש לו הזדמנות טובה לתת הצגה מול אולימפיאקוס".
בכלל, בחיפה מבינים שהם ופנדלים זה לא משהו שהולך ביחד - ולא רק באלוף האלופים. למעשה, לא רק שהאלופה איבדה את התואר הראשון של העונה, היא גם בעצם הודחה מגביע הטוטו. כעת בכרמל יודעים שיהיה עליהם להתרכז במשימה העיקרית של תחילת העונה: ליגת האלופות כשהמשחק הראשון מול אולימפיאקוס כבר ביום רביעי באצטדיון סמי עופר.
אפרופו המשחק, הודיעה הקבוצה כי הוקצו 3,000 כרטיסים נוספים לאוהדיה לקראת המשחק. כידוע אוהדי מכבי חיפה רכשו את כל 27 אלף הכרטיסים שהוקצו למשחק הבית בסמי עופר מול אולימפיאקוס, אך מאחר והקבוצה מיוון הודיעה בסוף השבוע כי לא צפוי להגיע קהל חוץ, פנתה הנהלת המועדון לאופ"א בבקשה להקצות את יציע האורחים לטובת אוהדי מכבי חיפה ונענתה בחיוב. לפיכך כ-3,000 כרטיסים נוספים יוקצו לאוהדי מכבי חיפה ביציע K.
4 צפייה בגלריה
אוהדי מכבי חיפה
אוהדי מכבי חיפה
אוהדי מכבי חיפה
(רדאד ג'בארה)
בחיפה לא שוכחים את המחצית הראשונה שבה גילו עליונות מוחלטת על ב"ש והיו יכולים לכבוש שלושה-ארבעה שערים שהיו משנים את התמונה, אבל גם מבינים שהיו חייבים לגמור את המשחק. זו לא הפעם הראשונה שחיפה שולטת במשחק, מורידה הילוך והיריבה מנצלת את זה.
4 צפייה בגלריה
לא הצליחו לגמור את המשחק. שחקני מכבי חיפה
לא הצליחו לגמור את המשחק. שחקני מכבי חיפה
לא הצליחו לגמור את המשחק. שחקני מכבי חיפה
(עמרי שטיין)
בתוך כך, אחת הסוגיות היותר מרכזיות שמעסיקות את חיפה בימים אלה היא החוזה של בוגדן פלאניץ', המחוזר על ידי א.א.ק אתונה. הירוקים טוענים שהם לא מתכוונים לשחרר את הבלם, בטח לא בסכום שהיוונים הציעו - מיליון אירו, ומבחינתם הם ממשיכים לדון מול הסרבי על החוזה החדש. יחד עם זאת, בחיפה מבינים שאם יוצע מעל מיליון וחצי אירו, לא ניתן יהיה למנוע את המעבר שכן פלאניץ' בכל מקרה יהיה שחקן חופשי בתום העונה, כך שהקבוצה עלולה לאבד אותו בחינם אם לא יאריך חוזה.
אגב, אחד השחקנים שנראה כועס ומאוכזב לפני המשחק מול ב"ש הוא מאוויס צ'יבוטה שלא נכלל בסגל בגלל סיבה מקצועית. כעבור זמן מה החלוץ הבין שעדיף לו להפנים את ההחלטה והוא עלה ליציע עם שאר השחקנים שלא התלבשו ושידר עסקים כרגיל. אגב, מחמוד ג’אבר ייבדק אחרי שאתמול סבל מכאבי גב.
4 צפייה בגלריה
בוגדן פלאניץ'
בוגדן פלאניץ'
בוגדן פלאניץ'
(איציק בלניצקי)
בנוסף, לראשונה מזה הרבה זמן, רופא המועדון, ד"ר עמי ברבר, לא ישב על הספסל של חיפה במהלך המשחק. מתברר שההחלטה שבמועדון קיבלו היא שד"ר ברבר ימשיך להיות רופא המועדון ומי שתשב על הספסל היא ד"ר מיכל גולדווירט שהגיעה ממכבי ת"א ועבדה בעבר גם בהפועל כפ”ס ובמכבי נתניה.
כמו כן, מחמוד ג'אבר לא נטל חלק באימון אחרי שנשלח לצילומים בעקבות כאבים במפרק הירך. במכבי חיפה מחכים לתוצאות הבדיקה בתקווה שהקשר לא סובל ממשהו שישבית אותו בתקופה הקרובה.
בעניין אחר, אקס מכבי חיפה, חוסה רודריגס, ששיחק בכרמל בשנתיים האחרונות, קיבל הצעה של 400 אלף דולרים לעונה מאפואל ניקוסיה הקפריסאית ומתלבט אם לחתום באי השכן. הקשר הספרדי התייעץ בנושא עם עומר אצילי ובן שהר, חבריו לאלופה.