2 צפייה בגלריה
משה חוגג וברק אברמוב
משה חוגג וברק אברמוב
משה חוגג וברק אברמוב
(ר'דאד ג'בארה, נועם מורנו)
בית"ר ירושלים צפויה להעביר היום (ראשון) למשטרה פירוט מלא של לאן כל שקל אמור ללכת במסגרת מכירת המועדון. כזכור, במשטרה לא אהבו שהם קבלו בקשה עם צד ג' שאמור לקבל כסף בלי שידעו לאן הוא הולך הכסף במדויק.
עו"ד משה מזור מטפל בעניין מטעם משה חוגג מול המשטרה כדי לאשר את המכירה וזאת אחרי שגורמים במשטרה הבהירו כי לא אשרו את המכירה אם לא יקבלו פירוט שכזה, כפי שפורסם ב-ONE. בכל אופן, כמובן שלא יאושר לחוגג לקבל את הכסף מהמכירה בשלב זה, ואם יתקבל כזה - הוא יוקפא.
אנשיו של חוגג ינסו לפתור היום את הסוגיה הזו שכרגע עושה עוד כאב ראש במכירת הקבוצה. בינתיים, ברק אברמוב ינסה לסגור היום את מכירת בני יהודה ואז יראה האם הוא מוצא פיתרון לערבות שהוא מבקש לקבל על הלוואה כספית בסך כ-10 מיליון שקלים שהוא מבקש לקבל. זאת מכיוון שעיריית ירושלים לא מוכנה לתת ערבות כזו כי יש לה איסור משפטי, כפי שנחשף ב-ONE. בכל מקרה, 48 השעות הקרובות יכריעו מבחינת אברמוב האם הוא ירכוש בסופו של דבר את הקבוצה.
2 צפייה בגלריה
מבעלי בני יהודה לבית"ר? אברמוב
מבעלי בני יהודה לבית"ר? אברמוב
מבעלי בני יהודה לבית"ר? אברמוב
(ניסים ימין - גרפיקה)
במקביל, מליאת הרשות לבקרת התקציבים תתכנס היום וצפויה להודיע על הורדת בית"ר לליגה הלאומית לאחר שלא עמדה בלוח הזמנים של יו"ר הבקרה, סיגלית סייג, ולא העמידה תקציב כפי שהייתה אמורה לעשות עד ליום חמישי שעבר.
לכן מליאת הרשות צפויה להודיע על הורדת הליגה ובית"ר תוכל לערער לבית הדין העליון ולאחר מכן לבית משפט אזרחי, ותרוויח עוד זמן כדי לנסות לסדר את כל הבלאגן.
איביץ': לא מרוצים מהמשחק שלנו