2 צפייה בגלריה
לברון ג'יימס
לברון ג'יימס
לברון ג'יימס
(רויטרס)
זה לא סטנדרטי שאחד הכדורסלנים הגדולים אי פעם יוצא מאיזור הנוחות ומשחק כדורסל במסגרת לא מקצוענית ומול שחקנים לא מקצוענים. הלילה (בין שבת לראשון) זה קרה. הכוכב של הלוס אנג’לס לייקרס, לברון ג’יימס, הגיע לשחק בדרו ליג שבקליפורניה והלהיב את כל אמריקה.
הפורוורד, שכבר בן 37, הצטרף לקבוצת הצ’יטרס בה משחק חברו הטוב ואחד הכוכבים הגדולים ב-NBA, דמאר דרוזן, שהצליח לגייס אותו לעלות לפרקט. הם ניצחו 102:104 את בלאק פרל אליט, בה לא משחק אף שחקן מהליגה הטובה בעולם. קינג ג’יימס היה כאמור המופע המרכזי וסיים עם 42 נקודות ב-50% מהשדה, 16 ריבאונדים, ארבע חטיפות ושלושה אסיסטים. כוכב שיקגו בולס עזר לו לנצח עם 30 נקודות ו-14 ריבאונדים.
הדרו ליג זאת ליגה חובבנית-מקצוענית שמשוחקת בבית ספר תיכון בקליפורניה. היא הוקמה בשנת 1973 ולאט לאט צברה תאוצה וקהל באמריקה, שהגיעה לשיאו ב-2011 עם שביתת שחקני ה-NBA, שחיפשו מקום לשחק ומילאו את הליגה. זאת גם הייתה הפעם האחרונה בה ג’יימס שיחק שם, כך שהוא ביצע קאמבק אחרי 11 שנה.
2 צפייה בגלריה
לברון ג'יימס ודמאר דרוזן לפני המשחק ב"דרו ליג"
לברון ג'יימס ודמאר דרוזן לפני המשחק ב"דרו ליג"
לברון ג'יימס ודמאר דרוזן לפני המשחק ב"דרו ליג"
(צילום מסך)
מי שעוד היה אמור לשחק הלילה הוא קיירי אירווינג. האולסטאר של ברוקלין נטס, שמועמד לעבור בטרייד בעקבות הרצון של קווין דוראנט לעזוב למקום אחר, היה אמור לשחק במשחק מיד לאחר משחקו של חברו לשעבר בקליבלנד, אבל בסוף בחר לא להופיע. הקומישינר של הליגה, אוריס “דינו” סמיילי, היה טיפה מאוכזב: “בתחילת היום זה היה נראה כאילו הוא בטוח מגיע, אני לא יודע מה קרה. יש לנו עוד שישה משחקים מחר ונראה אם הוא יופיע”.