2 צפייה בגלריה
אנדי ואן וליט
אנדי ואן וליט
אנדי ואן וליט
(איציק בלניצקי)
מחזיקת גביע המדינה, בני הרצליה, הודיעה היום (ראשון) על הארכת חוזהו של הפורוורד הבלגי אנדי ואן וליט (בן 27, 2.13 מטרים), שישחק בקבוצה גם בעונת 2022/23. בעונה שעברה רשם ואן וליט בליגה הסדירה ממוצעים של 10.5 נקודות ו-4.9 ריבאונדים ב-%34.8 ל-3 למשחק, ובפלייאוף קלע 11 נקודות (ב-%40 ל-3) והוסיף 5 ריבאונדים למשחק.
אנדי הוא הזר הרביעי שממשיך בקבוצה מהעונה שעברה לצד כריס באב, קווינטון הוקר ומוריס קמפ. בכך, הרצליה תהיה הקבוצה היחידה בליגה שממשיכה עם ארבעה זרים מהעונה שעברה, ואחת הבודדות בהיסטוריה של הכדורסל הישראלי מחוץ למכבי תל אביב שמצליחה לרשום המשכיות מרובה בסגל אחרי עונה בה זכתה בתואר.
המנהל המקצועי, זופר אבדיה, אמר: "אנחנו מאד שמחים שאנדי, כמו שחקנים רבים אחרים, ממשיך איתנו גם השנה, הוא התחבר בצורה נהדרת למועדון ולאנשים, הראה הרבה גיוון ויכולות לאורך השנה ואני מצפה שהשנה הוא אפילו יבצע קפיצת מדרגה נוספת ויעזור לקבוצה להמשיך להגיע להישגים ויהיה אחד השחקנים הבולטים בליגה"
2 צפייה בגלריה
זופי אבדיה
זופי אבדיה
זופי אבדיה
(איציק בלניצקי)
מאמן הקבוצה, אורן אהרוני, הוסיף: "אני שמח מאד שאנדי למרות הצעות שהיו לו מאירופה בחר להמשיך בקבוצה. אנדי שחקן צעיר שבסך הכול היה בעונתו השנייה באירופה. הפוטנציאל שלו גבוה, ואם ימשיך לעבוד על המשחק שלו ולהשתפר הוא יכול להגיע לרמות הגבוהות ביותר ואני מאמין ומצפה שזה מה שיעשה אצלנו השנה".
אנדי ואן וליט סיכם: "ההחלטה להישאר פה הייתה קלה, אני מרגיש כאן בבית ומאוד שמח להמשיך לעונה שנייה בקבוצה. הגענו העונה לפסגות ולרגעים בלתי נשכחים ואני מאמין שביחד ובעבודה קשה נוכל להמשיך ולהגיע לרגעים המרגשים האלה גם העונה".